Klapki Kubota w kampanii employerbrandingowej ALDI

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Klapki Kubota w kampanii employerbrandingowej ALDI

Tym razem ALDI wspólnie z popularną, polską marką odzieżową nawiązało współpracę w zakresie kampanii employerbrandingowej. W wyniku kooperacji ponadczasowe klapki stały się jedną ze składowych specjalnie stworzonej kolekcji ubrań ALDI.

ALDI w komunikacji stawia na prosty i wiarygodny przekaz, co bardzo często podkreśla w swoich kreacjach employerbrandingowych. Stąd decyzja o współpracy z marką Kubota jest naturalna i trafiona. Marka ponadczasowego obuwia jest od dawna obecna na polskim rynku, a w ostatnim czasie zauważalny jest znaczny rozkwit brandu za sprawą precyzyjnego pozycjonowania oraz doskonałego wyczucia w doborze tonu komunikacji do grupy docelowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Klapki Kubota wchodzą w skład zestawu ubrań, który wykorzystujemy w konkursach wewnętrznych dla naszych pracowników, oraz zewnętrznych dla obserwatorów naszych kanałów w social media.

Kubota to kultowa, polska marka dobrze kojarząca się wśród pracowników ALDI. Nasz wybór odpowiada temu, jak my, jako ALDI, chcemy się pozycjonować na rynku pracy. Stale się zmieniamy, zapraszając do naszej transformacji nowych pracowników, dokładnie tak, jak Kubota. Klapki są świetnym prezentem dla każdego pracownika #teamALDI – sklepu, magazynu czy biura, niezależnie od wieku – mówi Łukasz Góralczyk, kierownik działu rekrutacji i employerbrandingu ALDI w  Polsce.

Dla nowoczesnej kolekcji ubrań została przygotowana specjalna sesja zdjęciowa, stylizowana na lata 90. Inspiracją do jej zrobienia były okładki i zdjęcia z magazynów z tamtych lat. Nagrania odbyły się w wielu lokalizacjach, m.in. w sklepie ALDI, w skateparku, na boisku do koszykówki i w pralni. Zdjęcia zostały obrobione w takich sposób, aby oddawały charakteraparatu analogowego. Efekty sesji można zobaczyć na Facebooku i Instagramie dyskontera oraz w Zakładce Kariery.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij