Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Powiew wakacji w nowej kolekcji marki Lasocki na sezon wiosna-lato 2022

Lato w mieście, urlop pod palmami, a może morski rejs? Niezależnie od wakacyjnych planów, w nowej kolekcji marki Lasocki znajdziemy modne inspiracje dla całej rodziny.
O autorze
2 min czytania 2022-04-25

Oprócz błękitnego nieba, nic mi dzisiaj nie potrzeba… Na tle letnich chmur pozują bohaterowie kampanii marki Lasocki. Sesję na potrzeby kolekcji na sezon wiosna-lato 2022 stworzył berliński fotograf Dan Beleiu, który ostatnio pracował także dla hiszpańskiego „Vogue’a”, Diora i Zary.

Dzięki zdjęciom zrobionym z różnych perspektyw, łatwo udzielają się dynamizm, optymizm i radość emanujące z kampanii. Ich energia zaraża, a dodatki wykorzystane w stylizacjach, inspirują do wiosennego remanentu w garderobie.

W najnowszej kolekcji marki Lasocki dla niej przewidziano płaskie sandały na ciemnych podeszwach, wyróżniające się ozdobnymi klamrami. Zatopiono je w odcieniach klasycznej czerni, soczystej zieleni trawy lub neonowej fuksji. Hitem sezonu z pewnością okażą się mule na słupku w biało-czarnej tonacji, ulubionych kolorach Coco Chanel.

Szeroka gama toreb zachęca do eksperymentów ze stylizacjami. W stylu retro utrzymano torebki prostokątne, we wzór tłoczonej skóry, z ozdobną klamrą, dostępne także w odcieniu aperol spritz, drinka, który przywołuje wspomnienie lata. Z włoskimi wakacjami kojarzą się również shopperki w odcieniu espresso. Za to hobo bagi, na plecionych łańcuszkach, mają kolor świeżo wyciskanego soku z pomarańczy. Na letnie garden party sprawdzą się torebki na biżuteryjnych łańcuszkach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W linii dla niego motywem przewodnim został elegancki styl klubu jachtowego. Trudno wyobrazić sobie sezon wakacyjny bez mokasynów – sznurowanych albo wsuwanych, płaskich sandałów i uniwersalnych sneakersów. Zgodnie z letnim dress code’em, w biurze- czarne aktówki warto zamienić na te w odcieniu mlecznej czekolady.

Dzieci ucieszą się z różnorodnych modeli, które zaprojektowano dla nich specjalnie na najcieplejsze miesiące. Minimalistyczne sandały z szerokimi, wygodnymi paskami są utrzymane w odcieniu gumy balonowej, czerni albo naturalnej skóry. Dla najmłodszych przewidziano sandały z motywem misia, kojarzącym się z ulubionym pluszakiem. Sneakersy na miękkiej, ale stabilnej podeszwie łatwo się zakłada dzięki praktycznym rzepom. Dla dziewczynki w odcieniu wiśni, a dla chłopca – żeglarskiego granatu. Podstawówka to czas na pierwsze mokasyny dla małych elegantów. A białe lakierki o fasonie mary jane – Kate Middleton z pewnością wybrałaby dla swojej córeczki Charlotte.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja Lasocki jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: Dan Beleiu
Modelki i modele: Georgina Grenville, Agnes Aakerlund, Jacalyn O’Shaughnessy, Hernan Cano, Artur Kulkov, Valeria Vigueret, Viggo Rojas Lily Kozankiewicz, Stefano Zito
Stylizacja: Ania Szymczak
Makijaż: Marianna Jurkiewicz
Włosy: Michał Bielecki
Scenografia: Anna Szczęsny
Marketing director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art director: Maria Mastalerz / CCC, Julia Bieńkowska / CCC
Produkcja: Ola Pudło / Papaya Films
Dom produkcyjny: Papaya Films

 

Artykuł powstał we współpracy z CCC.