TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tiger Energy Drink w nowym teledysku Young Leosi

Tiger Energy Drink w nowym teledysku Young Leosi
W teledysku do utworu "Rok Tygrysa" często i wyraźnie pokazywany jest napój energetyczny Tiger. Logo marki widzimy również na strojach występujących w nim tancerzy.
O autorze
1 min czytania 2022-04-28

Premierowy singiel Young Leosi zatytułowany „Rok Tygrysa” już pojawił się na platformie YouTube – muzykę stworzyła grupa Broke Boys, a cały utwór idealnie oddaje styl młodej wokalistyki. 

To co jednak bardziej nas interesuje w przypadku tej produkcji to warstwa wizualna – w teledysku widzimy Young Leosię występującą obok grupy kilkunastu tancerzy. Szybko rzuca się w oczy jeden element w całym klipie – wyjątkowo wyraźnie i często pokazywany jest w nim napój energetyczny Tiger, który jest produkowany przez Grupę Maspex. 

Puszkę trzymają w rękach bohaterowie klipu, którzy otwierają ją i piją napój. Tiger jest elementem układu choreograficznego (tancerze ustawiają puszki na głowie). Duże logo marki pojawia się również na ubraniach występujących tancerzy.

Gdy widzimy, jak intensywnie jest pokazywany w teledysku produkt Grupy Maspex, wówczas zauważamy, że tytuł samego utworu również nie jest przypadkowy i wyraźnie nawiązuje do promowanego w nim utworu. Warto jednak podkreślić, że sam tekst piosenki nie dotyczy bezpośrednio marki Tiger.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fani wokalistki oceniają współpracę marki Tiger i jej udział w teledysku pozytywnie:

OMG Tigerki na teledysku – moje ulubione energetyki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Piję twoje zdrowie pysznym, zimnym Tigerkiem.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Nie z Bacardi to chociaż z Tigerem współpraca pykła.

Warto przypomnieć, że to nie pierwszy „występ” marki Tiger Energy Drink w branży muzycznej. Trzy lata temu produkt był promowany w spocie do piosenki rapera Abradaba. W 2017 roku z kolei w kampanii „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” głosu użyczył raper Fokus. 

PS

Jakiś czas temu marka TIGER Enegry Drink zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek łączący tygrysa z… misiem. Dlaczego? Właśnie w ten sposób Tiger zakomunikował swoje wejście w świat NFT.