adidas Predator z pierwszą grą na Instagramie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
adidas Predator z pierwszą grą na Instagramie

Pierwsza na świecie gra na Instagramie powstała w ramach kampanii butów adidas Predator Instinct. Ten model butów przeznaczony jest dla graczy, którzy wszystkie swoje zmysły nastawiają na zwycięstwo.

Cała rozgrywka będzie odbywać się na oficjalnym koncie adidas Polska na Instagramie (@ADIDAS_PL), gdzie w galerii profilu użytkownik będzie mógł odnaleźć skrócone zasady konkursu, hasło dnia oraz 9 zdjęć przedstawiających but Predator Instinct. To właśnie te ostatnie dziewięć zdjęć będzie kluczowe dla uczestników zabawy, bo na każdym z nich adidas otaguje profile dodatkowe, gdzie opublikowane zostaną galerie z elementami hasła dnia. Zadaniem uczestnika gry będzie odnalezienie wszystkich czterech elementów hasła dnia i polubienie ich we właściwej kolejności. Dla ułatwienia, adidas ponumerował zdjęcia tak, by użytkownik nie miał wątpliwości, które z nich powinien polubić. Osoba, która danego dnia ułoży hasło najszybciej, wygrywa buty Predator Instinct. Kolejnych 10 osób wygrywa piłki od producenta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Żeby zobaczyć tutorial kliknij tutaj.

Kampania skierowana jest do młodych odbiorców, którzy aktywnie korzystają z mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych, a samo wyzwanie wystartuje 25 sierpnia i potrwa do 3 września. Codziennie o godzinie 11:00 startować będzie kolejny etap gry z zupełnie nowym hasłem.

Marka adidas do współpracy zaprosiła znanego w środowisku piłkarskim dziennikarza – Michała Pola, a także piłkarza warszawskiej Legii – Jakuba Koseckiego, którzy na swoich prywatnych profilach będą zachęcać swoich fanów do udziału w grze. Informacja na temat konkursu i jego zasadach dostępne będą również w serwisie internetowym Przeglądu Sportowego.

Za koncept kreatywny kampanii butów adidas Predator Instinct, w tym przygotowanie interaktywnej gry, odpowiada agencja Isobar Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij