TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Młoda Gwiazda Hollywood przyłapana w Los Angeles ponownie w ubraniach polskiej marki Sprandi!

O autorze
1 min czytania 2022-04-29

Już kolejny raz sfotografowano gwiazdę młodego pokolenia – Finna Wolfharda w ubraniach polskiej marki Sprandi na ulicach Los Angeles. Co łączy aktora, znanego z serialu Stranger Things, którego na Instagramie obserwuje ponad 21 milionów fanów z całego świata, ze Sprandi i grupą CCC? Finn wystąpił w kampanii marki, która swoją premierę miała w marcu tego roku.

Ostatnio aktor pochwalił się udziałem w kampanii marki Sprandi na swoim profilu na Instagramie. Jego post w błyskawicznym tempie polubiło ponad 1 300 000 obserwujących , dodatkowo pojawiły się relacje z planu kampanii i zdjęcia z Amber Valettą i Kylem MacLachlanem. Widać, że idol młodego pokolenia utożsamia się z marką Sprandi. W ostatnich dniach udało się złapać go na ulicach Los Angeles w total looku polską marki. Finn wybrał wygodny zestaw w stylu athleisure, a do tego wygodne buty – wszystko z kolekcji marki Sprandi.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Finn Wolfhard (@finnwolfhardofficial)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
przegląd tygodnia nowy marketing

#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii

Słuchaj podcastu NowyMarketing

We wspomnianej sesji, która odbyła się w Los Angeles, występują kultowe supergwiazdy. Przed obiektywem Brytyjki Charlotte Wales, która ostatnio fotografowała Adele na okładkę „The Face”, stanął Finn Wolfhard, czyli Mike Wheeler z netfliksowego hitu „Stranger Things”, ulubionego serialu generacji Z. W kampanii pojawili się także Amber Valletta i Kyle MacLachlan. Ona – amerykańska supermodelka przełomu mileniów, która występowała w kampaniach Escady, Saint Laurent czy Versace – dziś angażuje się w aktywizm klimatyczny. On – legendarny aktor – jako ulubieniec Davida Lyncha przeszedł do historii rolą agenta Dale’a Coopera w „Twin Peaks”, jednym z najbardziej kultowych seriali wszech czasów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To już kolejna międzynarodowa gwiazda, która pojawiła się w kampaniach CCC w tym roku. Przypomnijmy – w styczniu w Warszawie pojawiła się Irina Shayk i jak już wiemy została twarzą kampanii marki Rage Age. To głośny powrót tej marki na po latach, podobnie jak marki Simple – którą promuje światowa ikona stylu Linda Tol. Od lat grupa CCC zaprasza do współpracy także międzynarodowe gwiazdy modelingu. Ostatnio w kampanii marki Jenny Fairy pojawiła się holenderska top modelka Jill Kortleve, która jako pierwsza modelka bodypositive pojawiła się w pokazach między innymi Chanel.

 

Artykuł powstał we współpracy z CCC.