Havas Worldwide Warsaw z najnowszą kampanią dla Rutinoscorbinu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Worldwide Warsaw z najnowszą kampanią dla Rutinoscorbinu

Rozpoczęła się najnowsza kampania promująca lek Rutinoscorbin produkowany przez firmę GSK Consumer Healthcare. Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

Kampania ma na celu podkreślenie pozycji Rutinoscorbinu jako marki nr 1, która od lat towarzyszy mamom zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym, czyli w czasie występowania typowych dla tej pory roku infekcji, takich jak przeziębienie i grypa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przełomowe w najnowszej kampanii w stosunku do poprzednich reklam Rutinoscorbinu jest wyeksponowanie roli ojca, który pod nieobecność żony doskonale radzi sobie z pierwszymi objawami choroby dziecka dzięki zaufanemu i sprawdzonemu lekowi od lat obecnemu w polskich domach.

Kampania wystartowała w sierpniu. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij