Mattel przekazuje 100% przychodu ze sprzedaży wybranych Barbie na pomoc dzieciom z Ukrainy

Całkowity przychód ze sprzedaży wybranych produktów marki Barbie zostanie przekazany Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w ramach akcji Pomagamy Razem. W kwietniu w Polsce pojawiła się specjalna pula lalek Barbie oznaczonych naklejką informującą o programie.
O autorze
1 min czytania 2022-05-04

Pomagamy Razem to inicjatywa firmy Mattel, światowego producenta zabawek, który wraz ze swoimi  partnerami handlowymi uruchamia specjalny program sprzedaży detalicznej. Mattel przygotował na  ten cel ponad 12 tysięcy lalek Barbie, a całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany  Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce, które przeznaczy darowiznę na zapewnienie niezbędnej pomocy  dzieciom i rodzinom cierpiącym z powodu trwającej w Ukrainie wojny. 

Jesteśmy całym sercem z narodem ukraińskim i chociaż żaden wysiłek nie wydaje się wystarczający, w  Mattel wiemy, że odgrywamy znaczącą rolę w zapewnianiu dostępu do rozwoju poprzez zabawę i  wspieraniu potrzeb dzieci w tym trudnym czasie – napisał w wydanym na LinkedIn oświadczeniu Sanjay Luthra, dyrektor zarządzający Mattel EMEA. 

Wybrane do akcji produkty zostaną oznaczone specjalną naklejką z logo akcji. Polska to pierwszy rynek,  na którym Mattel uruchomił tego rodzaju program pomocowy, obejmujący wielu partnerów  handlowych na terenie całego kraju. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zgodnie z globalną misją zapewniania kolejnym pokoleniom możliwości odkrywania uroków dzieciństwa i rozwijania ich pełnego potencjału, Mattel zadeklarował wsparcie w wysokości 1 miliona  USD w formie pieniężnej i produktowej, które przekaże organizacjom charytatywnym, takim jak: Save the Children, SOS Wioski Dziecięce oraz Caritas Polska.  

Ponadto Mattel, przy współpracy z organizacją Save the Children, prowadzi wśród swoich  pracowników zbiórkę pieniężną na rzecz dzieci i rodzin z Ukrainy. Zebrane środki zostaną przeznaczone  na zapewnienie żywności, środków higienicznych, opieki medycznej, wsparcia psychologicznego oraz pedagogicznego. Fundacja Mattel przekaże na ten cel równowartość kwoty zebranej przez  pracowników na całym świecie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pracownicy polskiego oddziału Mattel cały czas aktywnie angażują się w pomoc przebywającym w  Polsce dzieciom i rodzinom z Ukrainy. Dotychczasowe działania obejmują dostarczanie produktów  pierwszej potrzeby, zabawek i akcesoriów dziecięcych, organizowanie i wyposażanie pokojów zabaw  oraz prowadzenie animacji dla dzieci w miejscach, które stały się ich tymczasowymi domami. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się