Instalacja będzie składała się z częściowo zakolorowanych szyb z obrysem Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, zainstalowanych w specjalnych ramach. Przy spojrzeniu pod odpowiednim kątem przechodzień zobaczy PKiN w nowych kolorach z palety Dekoral Fashion: lazurowy szantung, cytrynowy tiul, żakardowy amarant, soczysta pomarańcza oraz tweedowa zieleń. Ponadto prezentowane będą informacje nawiązujące do ogólnopolskiej akcji badawczej Kolorowa Polska zrealizowanej przez Dekoral Fashion .
Ta niestandardowa kampania, przygotowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy, promuje aplikację internetową Wizualizer 2.0 Dekoral umożliwiającą dobór kolorów do dowolnych wnętrz. W aplikacji dostępnych jest wiele zdjęć, ale co najciekawsze każdy użytkownik może sprawdzić jak może wyglądać w innym kolorze jego własne wnętrze używając do tego własnego zdjęcia. Aplikacja jest intuicyjna. Efekty bardzo realistyczne. Jest to najbardziej zaawansowane tego rodzaju narzędzie na rynku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dzięki aplikacji Wizualizer 2.0 Dekoral osoba zainteresowana zmianą koloru ścian, może zobaczyć efekt końcowy jeszcze zanim otworzy puszkę z farbą. Instalacja ma nawiązywać do tej możliwości – zgodnie z zamysłem autorów – sprawdzić można każde wnętrze, każdy budynek, nawet gdyby miał to być – chyba najbardziej rozpoznawalny budynek w Polsce – Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
Akcja ambientowa z nośnikami OOH będzie odbywała się cały weekend 30 i 31 sierpnia.
Kampania obejmie wspomniane niestandardowe nośniki OOH, SEM, display, emisję na Facebook oraz remarketing.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację kampanii odpowiada Maciej Mazur – Project Manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (Managing Director) i Łukasza Ludkowskiego (Senior Creative Manager).
Po stronie klienta, kampanię nadzoruje Wojciech Kapelusz, Online Marketing Manager, PPG Deco Polska sp. z o.o.
Słuchaj podcastu NowyMarketing