Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Agencja kreatywna More Bananas świętuje 6. urodziny. Tradycyjnie, ich najważniejszym przesłaniem będzie dzielenie się wiedzą. Strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu to tematy przewodnie tegorocznej konferencji urodzinowej, która odbędzie się w dniach 25-26 maja.
O autorze
1 min czytania 2022-05-05
Banany zazieleniły się w 2016 na gałęzi social media marketingu, ale od tej pory nasze „drzewo” znacznie się rozrosło. Oprócz marketingu na największych platformach społecznościowych naszą specjalnością pozostają audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy. Dla klientów realizujemy również szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia, a w ostatnim roku wzmocniliśmy obszar influencer marketingu oraz performance – mówi Anna Ledwoń- Blacha, creative owner More Bananas

Podczas konferencji 25-26 maja przewidziano jedenaście prelekcji online. Przez cały czas będzie można zadawać prowadzącym pytania na czacie.

1. Daria Bokowy: Profesjonalna sesja fotograficzna bez… profesjonalnego fotografa?

2. Anna Ledwoń-Blacha: Strategia w biznesie od A do Z.  Dobre dobrego początki

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Piotr Siwiec: Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów

4. Wojtek Żywolt: Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach

Słuchaj podcastu NowyMarketing

5. Kinga Edwards: Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

6. Joanna Karcz-Czajkowska: Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?

7. Jonasz Wiercioch: Jak imple…., co zrobić by strategia żyła?

8. Bartek Ziemiański: Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn?

9. Zuzanna Ledworowska: Analityka Influencer Marketingu – jak dobierać Influ pod lejek sprzedażowy?

10. Jacek Szczepan: Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji

11. Kalina Tyrkiel/Barbara Adamska: Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów.

Konferencja jest przeznaczona dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Całe wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych. Wszyscy goście otrzymają nielimitowany dostęp do wideo oraz wszystkich materiałów, a także będą mogli wziąć udział w pokonferencyjnym networkingu.

Udział w konferencji to koszt 250 zł za jeden dzień i 400 zł za karnet na oba. Ekskluzywny pakiet „Banana” kosztuje 500 zł i obejmuje:

– 4 premierowe e-booki autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości,

– 30% rabatu na e-booki w sklepie More Bananas,

– 50% zniżki na kursy,

– 20% zniżki na szkolenia otwarte,

– 10% zniżki na wszystkie  usługi agencji,

– rabaty od partnerów i klientów,

– dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Discordzie.

Więcej informacji na: morebananas.pl/urodziny-more-bananas.

Partnerami Konferencji są: Crash Mondays, Kubota, Newspoint, EasyPartnering, Eventy i Prezenty, DevaGroup i semKRK, Onepress, SQN, Sprawny Marketing, User, Zooksy, DIMAQ/IAB, Wydawnictwo Znak.

Patronat medialny objęli: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Marketer+, Online Marketing, Crash Mondays, IAB Polska.