Michał Szpak ambasadorem marki Pantene

Michał Szpak ambasadorem marki Pantene

#SiłaWłosów to kampania, w której po raz pierwszy w polskiej historii marki ambasadorem został mężczyzna.

W ilu reklamach szamponów widzieliście postać mężczyzny? Przyznajcie, że modele i ambasadorzy pojawiają się zazwyczaj w kontekście promocji kosmetyków przeciwłupieżowych. Jednak marka Pantene odważyła się na zaproszenie do nowej kampanii piosenkarza, którego znakiem rozpoznawczym są długie, kręcone włosy. Warto zaznaczyć, że będzie to kampania, w której po raz pierwszy w polskiej historii marki ambasadorem został mężczyzna.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kampanii #SiłaWłosów wokalista opowiada o tym, jak ważną rolę w jego życiu i w pracy odgrywają włosy. To one są jednym z głównych sposobów na określanie jego tożsamości i wyrażenia scenicznej ekspresji. Szpak przypomina, że włosy mogą być również źródłem naszej wewnętrznej siły – artysta był dumny ze swojego wizerunku nawet wtedy, gdy jego niezwykły wygląd spotykał się z brakiem akceptacji ze strony otoczenia.

Pantene w swojej kampanii zaznacza jednak, że bycie sobą i walka o swój wizerunek mogą być trudne - wyróżnianie się z tłumu często wiąże się ze społecznym odrzuceniem. Misją marki jest wsparcie każdego w wyrażaniu siebie poprzez włosy i podkreśla to hasło kampanii: „Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto". To pokazuje, że Pantene chce tworzyć komunikację zaangażowaną społecznie. 

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Michał Szpak (@michal_szpakofficial)

Koncept kreatywny przygotowała Grey Group Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a obsługę public relations zapewnia agencja Partner of Promotion.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij