W ilu reklamach szamponów widzieliście postać mężczyzny? Przyznajcie, że modele i ambasadorzy pojawiają się zazwyczaj w kontekście promocji kosmetyków przeciwłupieżowych. Jednak marka Pantene odważyła się na zaproszenie do nowej kampanii piosenkarza, którego znakiem rozpoznawczym są długie, kręcone włosy. Warto zaznaczyć, że będzie to kampania, w której po raz pierwszy w polskiej historii marki ambasadorem został mężczyzna.
W kampanii #SiłaWłosów wokalista opowiada o tym, jak ważną rolę w jego życiu i w pracy odgrywają włosy. To one są jednym z głównych sposobów na określanie jego tożsamości i wyrażenia scenicznej ekspresji. Szpak przypomina, że włosy mogą być również źródłem naszej wewnętrznej siły – artysta był dumny ze swojego wizerunku nawet wtedy, gdy jego niezwykły wygląd spotykał się z brakiem akceptacji ze strony otoczenia.
Zobacz również
Pantene w swojej kampanii zaznacza jednak, że bycie sobą i walka o swój wizerunek mogą być trudne – wyróżnianie się z tłumu często wiąże się ze społecznym odrzuceniem. Misją marki jest wsparcie każdego w wyrażaniu siebie poprzez włosy i podkreśla to hasło kampanii: „Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto”. To pokazuje, że Pantene chce tworzyć komunikację zaangażowaną społecznie.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Wyświetl ten post na InstagramieSłuchaj podcastu NowyMarketing
Koncept kreatywny przygotowała Grey Group Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a obsługę public relations zapewnia agencja Partner of Promotion.