Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

DHL Parcel Polska założył kolejną pasiekę w ramach autorskiego programu ratowania pszczół

Dwa żółto-czerwone ule stanęły na terenie terminala w Czechowicach-Dziedzicach. To szósta pasieka powstała w ramach programu PaczUle, który od dwóch lat rozwija DHL Parcel Polska.
O autorze
1 min czytania 2022-05-06

Program ochrony pszczół PaczUle zakłada tworzenie pasiek na terenie terminali DHL Parcel. Pierwsze żółto-czerwone ule stanęły w Warszawie w 2020 r. Rok później pojawiły się także w Jeleniej Górze, Mosznie Parceli, Kowalewie i Tuchomiu. Od kwietnia 2022 r. pszczołami opiekuje się terminal w Czechowicach-Dziedzicach. To szósta pasieka powstała w ramach programu Paczule. Łącznie DHL Parcel posiada już 27 uli.

Program Paczule powstał w nawiązaniu do światowego ruchu zakładania pasiek w miastach. Aglomeracje miejskie mogą tworzyć zdrowe środowisko życia dla pszczół w odróżnieniu do terenów rolniczych, gdzie owady masową giną z powodu nadmiernego korzystania z pestycydów. 

Pszczoły są potrzebne, ponieważ tylko owady mogą zapylać rośliny. Gdyby pszczoły oraz inne owady zapylające zniknęły, groziłaby nam katastrofa ekologiczna, a być może także humanitarna z powodu załamania się produkcji żywności. Ręczne zapylanie jest bardzo kosztowne i wymaga ogromnych nakładów pracy. W tej sytuacji ochrona pszczół jest jedyną drogą wyjścia z tej trudnej sytuacji. Program PaczUle jest próbą rozwiązania tego problemu w skali lokalnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Projekty ekologiczne stanowią istotną część naszych działań w obszarze CSR. Tworzymy i rozwijamy własne programy, takie jak Paczule albo przyłączamy się do akcji społecznych na zasadzie partnerstwa – mówi Magdalena Bugajło, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR w  DHL Parcel Polska.

W kwietniu DHL Parcel był partnerem ogólnopolskiej akcji sprzątania rzek odbywającym się pod hasłem „Operacja Czysta Rzeka”. Wolontariusze DHL Parcel, w ramach założonego przez siebie sztabu wysprzątali teren wokół Jeziorka Czerniakowskiego w Warszawie.  Rok wcześniej pracownicy DHL Parcel zbierali śmieci z brzegów Wisły na odcinku między mostami Świętokrzyskim i Śląsko-Dąbrowskim. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się