Zdjęcie royalty free z Fotolia
Zebrane przykłady pochodzą z czasów, z którymi każdy z nas może się utożsamić i w większości dotyczą internetu, bo to właśnie on doprowadził do gigantycznej zmiany w marketingu w ostatnich 20-kilku latach. Internet jednak nie zawsze był taki jak dzisiaj, przyjazny użytkownikowi i przejrzysty. Był czas kiedy wyrafinowaną formą reklamy było spamowanie skrzynek pocztowych, a User Experience był na takim poziomie, że lepiej by było nigdy go nie powtarzać.
Zobacz również
Zapraszamy do zapoznania się z 7 rozwiązaniami technologicznymi, które pomogły naprawić tamten smutny stan rzeczy i zrewolucjonizowały ówczesny marketing.
Poprzednie części Siedmioslajdowca znajdziecie tutaj >
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]