Producent drzwi PORTA wystartował z kampanią pod hasłem „Uff…”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Producent drzwi PORTA wystartował z kampanią pod hasłem „Uff…”

By w końcu móc powiedzieć „Uff…" – PORTA rusza z nową kampanią, której towarzyszy spot reklamowy.

W spocie pt. By w końcu móc powiedzieć „Uff…” poznajemy historię pary, która samodzielnie remontuje mieszkanie. Ich przygody to seria wpadek i niewypałów, które zwykle towarzyszą amatorom remontów. Wszystko zmienia się jednak, gdy przyjdzie czas na zamówienie i montaż drzwi PORTA. Jest to właśnie moment, w którym bohaterowie kończą remontowe zmagania i doświadczają efektu „Uff…”, czyli wytchnienia po zakończonych pracach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Film jest już dostępny na YouTube PORTA. Ponadto przez kilka najbliższych tygodni będzie pojawiał się w formie kampanii płatnych. 

Spot to tylko jeden z elementów kampanii „Uff…” zaplanowanej na cały rok. Jej pierwszą odsłoną był konkurs „Remontowe historie”, który zakończył się kilka dni temu. Już wkrótce PORTA przedstawi także kolejne etapy swojej kampanii, a w niej wiele pouczających materiałów dla wszystkich amatorów remontów.

Za realizację i scenariusz filmu odpowiada agencja Dziadek do orzechów. Produkcją zajęło się studio filmowe OTO Film, a całość wyreżyserował Michał Korzewski.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij