Plej kreatywnie dla EY w zakresie komunikacji wizualnej na rynku pracy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Plej kreatywnie dla EY w zakresie komunikacji wizualnej na rynku pracy

W drugiej połowie 2021 roku przeprowadzono przetarg, którego przedmiotem było stworzenie platformy komunikacyjnej, umożliwiającej elastyczne adresowanie różnorodnych komunikatów do wybranych grup docelowych. Przetarg wygrała agencja Plej.

EY stawia na budowanie wizerunku pracodawcy wśród potencjalnych kandydatów – studentów, młodych absolwentów i profesjonalistów. Od początku roku trwają zaawansowane prace, których efekty można już zobaczyć. EY prowadzi obecnie 2 kampanie w obszarze employer brandingu w digitalu i princie: kampanię rekrutacyjną oraz Audit Oddyssey. To dwie największe kampanie w rocznym kalendarzu rekrutacyjnym EY skierowane do ludzi młodych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Efekty współpracy i formaty przygotowane w oparciu o key visual stworzony przez agencję Plej można zobaczyć w kanałach takich jak digital i print. Agencja przeprowadziła też dedykowaną sesję zdjęciową do materiałów graficznych.

Współpraca  z agencją Plej ma charakter projektowy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij