Brodka, Zalewski, Musiałowski w internetowym festiwalu kreatywności marki BMW

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Brodka, Zalewski, Musiałowski w internetowym festiwalu kreatywności marki BMW

Festiwal kreatywności „BMW Kreatywne Jazdy” dzieli się na dwa obszary: konkurs kreatywny z nagrodami oraz nagrania masterclass stworzone m.in. przez Monikę Brodkę, Macieja Musiałowskiego czy Krzysztofa Zalewskiego. Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan.

Pierwsza część aktywacji to konkurs kierowany do branży kreatywnej rozgrywający się w trzech kategoriach: plakat, video intro oraz jingle. W każdej z nich do wygrania jest 10 000 zł i BMW na miesiąc. Przewodniczącymi jury w poszczególnych kategoriach będą współzałożyciel magazynu Label Paweł Rafa, reżyser Michał Korzewski z Papaya Films   i muzyk Krzysztof Zalewski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas festiwalu premierę będą miały masterclassy, w których artyści opowiedzą o kreatywności, procesie twórczym i swoich sposobach na poszukiwanie inspiracji. W materiałach video wystąpili przyjaciele marki BMW: Monika Brodka, Maciej Musiałowski, Jakub Orliński, Krzysztof Zalewski i duet Kulesza/Pik.

Marka BMW zarówno globalnie jak i w Polsce od lat angażuje się w kulturę i sztukę. Wspieramy czołowych artystów i instytucje kultury, stąd nieprzypadkowa grupa twórców, których zaprosiliśmy do projektu. Nasi przyjaciele marki, to osoby, których twórczość jest wybitna i napędza naszą kreatywność. Dzięki nim jesteśmy w stanie zrealizować główne założenie projektu BMW Kreatywne Jazdy, czyli inspirować i stymulować młodych ludzi do życia z wykorzystaniem swojego kreatywnego potencjału – mówi Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Polska.

Pomysł na tak nietypową dla branży motoryzacyjnej akcję komentuje Artur Kępa, account supervisor w agencji Change Serviceplan:

W tych niepewnych czasach branża motoryzacyjna zmaga się z wieloma wyzwaniami, a to jak wiadomo nie daje wielkiego pola do tworzenia niestandardowych projektów, stojących z dala od komunikacji taktycznej. Tym bardziej cieszy, że nasz wieloletni Klient podszedł do projektu z tak ogromnym zaufaniem i umożliwił zrealizowanie wizji agencji, reżysera i oczywiście twórców w formie w 100% kreatywnej.

Szerokozasięgową kampanię w kanałach online prowadzi Change Serviceplan, przy wsparciu agencji mediowej Mediaplus. Change Serviceplan odpowiada za koncept kreatywny, projekty graficzne, realizację landing page, nadzór kreatywny nad produkcją video oraz organizację konkursu. Mediaplus jest odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów online. Produkcją video zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij