RocketJobs.pl startuje z nową platformą komunikacji „Misja: Praca”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
RocketJobs.pl startuje z nową platformą komunikacji „Misja: Praca”

RocketJobs.pl – portal pracy przyszłości, ma ambicje prezentować najlepsze na rynku wsparcie w poszukiwaniu pracy. Konsekwencją takiego podejścia jest rozszerzenie profilu działalności o nowe branże, do których poza marketingiem dołącza m.in. sprzedaż, finanse oraz inżynieria, consulting i BI & Data. W ramach rozwoju oferty, przy współpracy z 180heartbeats + JUNG v MATT powstała „Misja:Praca”. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Załoga RocketJobs.pl traktuje cele zawodowe osób aplikujących przez portal niczym NASA najwyższej rangi misję kosmiczną. Platforma wysyła użytkowników w przyszłość, dając im dostęp do starannie dopasowanych ogłoszeń najbardziej przyszłościowych zawodów. W oparciu o takie podejście 180heartbeats + JUNG v MATT przygotowało kampanię science fiction – „Misja:Praca”, inaugurującą poszerzające się usługi RocketJobs.pl. 

Czasem szukanie pracy to prawdziwy kosmos. Dlatego w nowej kreacji dla RocketJobs.pl skompletowaliśmy zgraną załogę specjalistów i posłaliśmy tam, gdzie Ziemię można okrążyć w ciągu 90 minut – na orbitę. Tam czekają ich wyzwania, których nie powstydziłby się sam Gene Roddenberry. Czy kapitana naszej Okołoziemskiej Stacji Orbitalnej łączy coś więcej z kapitanem Jamesem T. Kirkiem, niż tylko drugie imię o innej pisowni, widzowie muszą oceniać sami” – komentuje prace nad kreacją Michał Sęk, executive creative director & partner w 180heartbeats + JUNG v MATT. 

Kampania Misja: Praca jest swego rodzaju metaforą. Wiemy, że czasami krok w przyszłość bywa kosmicznie trudny. Naszą misją jest ułatwienie tego procesu każdemu użytkownikowi portalu poprzez idealne dopasowanie ofert pracy do jego pasji i umiejętności – mówi Artur Leśniak, marketing manager RocketJobs.pl. Naszym celem jest motywowanie użytkowników portalu do stawiania kolejnych, odważnych kroków w rozwoju zawodowym. Chcemy być marką, która pozwala ludziom uwierzyć we własne możliwości i sięgać wyżej – dodaje. 

W ramach kampanii promującej nową ofertę, powstał 156” film oraz krótsze wersje 30” i 6”, dedykowane poszczególnym, nowo wprowadzonym na RocketJobs.pl kategoriom pracy umysłowej – finanse, sprzedaż, inżynieria i marketing. Spoty wyreżyserował Arek Nowakowski, a kosmiczną scenografię zaprojektowała i stworzyła Paulina Płachecka. Za produkcję odpowiada Marysia Surzycka z SHOOTME Visual Artists 

Filmy można zobaczyć na YouTube i w mediach społecznościowych RocketJobs.pl oraz serwisach VOD. Za koncept kreatywny odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, planowaniem i zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół RocketJobs.pl oraz agencja mediowa MediaHub. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij