KERRIS dołącza do SAR

Do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyła agencja KERRIS
O autorze
0 min czytania 2022-05-13

KERRIS to niezależna agencja digital 360, która, łącząc kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne, KERRIS  wyróżnia się zrozumieniem technologii oraz biznesu.

Agencja współpracuje m.in. z takimi markami jak: BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle, Heinz, a także z domami mediowymi i startupami. 

– Wraz ze wzrostem skali naszej działalności oraz rozwojowi agencji o bardzo mocny dział kreacji i komunikacji, postanowiliśmy dołączyć do grona najlepszych firm budujących przyszłość naszej branży.

W dołączeniu do SAR upatrujemy też szansę na wymianę wiedzy między członkami stowarzyszenia –podkreślił Ignacy Bochiński, partner KERRIS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing