KERRIS dołącza do SAR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KERRIS dołącza do SAR

Do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyła agencja KERRIS

KERRIS to niezależna agencja digital 360, która, łącząc kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne, KERRIS  wyróżnia się zrozumieniem technologii oraz biznesu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja współpracuje m.in. z takimi markami jak: BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle, Heinz, a także z domami mediowymi i startupami. 

– Wraz ze wzrostem skali naszej działalności oraz rozwojowi agencji o bardzo mocny dział kreacji i komunikacji, postanowiliśmy dołączyć do grona najlepszych firm budujących przyszłość naszej branży.

W dołączeniu do SAR upatrujemy też szansę na wymianę wiedzy między członkami stowarzyszenia –podkreślił Ignacy Bochiński, partner KERRIS.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij