TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

BrandLift wchodzi na rynek z projektem MASTERS

O autorze
2 min czytania 2022-05-13

„BrandLift Masters” opiera się na wyselekcjonowanych twórcach tworzących jakościowe treści i posiadających odpowiednie zasięgi. Nowy projekt ma zwiększyć jakość prowadzonych kampanii przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, zachowując autentyczność przekazu, jak również rozszerzyć zakresy współprac klientów z twórcami.

W 2022 roku wartość rynku influencer marketingu wzrośnie o kolejne 19 procent do 16,4 miliardów dolarów – wynika z raportu Influencer Marketing Hub. Nielsen podaje natomiast, że marketerzy planują znacząco zwiększyć wydatki na media społecznościowe. Dlaczego? Marki poszukują również sposobów na nawiązanie głębszych, bardziej spersonalizowanych relacji z konsumentami, a to gwarantują platformy typu Instagram czy Tik Tok.

Do przeprowadzania skutecznej kampanii marketingowej niezbędny jest odpowiedni dobór influencerów. Aż jedna czwarta firm w Polsce traci zainwestowane środki bądź wychodzi na zero z powodu nieodpowiedniego doboru twórców. Odpowiedzią na zapotrzebowanie marek jest powstała właśnie platforma martechowa – nowe narzędzie agencji marketingu influencerskiego BrandLift.

Technologiczna nowość na polskim rynku

Często zdarza się, że zasięg danej kampanii nie idzie w parze z jej jakością. Na rynku jest wielu twórców, którzy budują prawdziwe zaangażowanie odbiorców wokół wartościowych przekazów, ale brakuje im siły przebicia i skali. Zadaniem Brandlift Masters jest m.in. poszukiwanie angażujących twórców, którzy są potrzebni społeczności i marketerom, a mają ograniczony dostęp do rynku reklamy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 – Pracujemy dla wielu marketerów reprezentujących duże firmy. Brand safety, engagement, performance, real impact – to są hasła, które słyszymy coraz częściej i nasz koncept odpowiada na te potrzeby. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku marketingu, mediów i reklamy dobrze rozumiemy te potrzeby, a dysponując dziś w BrandLift know-how i technologią do optymalizacji działań w sieciach społecznościowych i dobrą znajomością środowiska twórców, skutecznie łączymy te światy – mówi Karina Hertel, partner zarządzający BrandLift. – Jesteśmy zorientowani na odkrywanie talentów i budowanie ich długoterminowej wartości. Innymi słowy: inwestujemy w przyszłość mediów społecznościowych.

BrandLift Masters w swojej bazie skupia influencerów, którzy będą pracować jedynie dla tej platformy i nie będą związani z żadnymi innymi agencjami. Co to oznacza dla marek, które planują przeprowadzić kampanie influencerskie? Masters zagwarantuje twórców z wyższej półki i zapewni jakościowe kampanie często długookresowe i wykraczające poza obszar platform społecznościowych. W bazie znajdują się zarówno nano- i mikroinfluencerzy, ale także osoby, które posiadają po kilkaset, a nawet kilka milionów odbiorców na różnych kanałach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jedno rozwiązanie, wiele korzyści dla firm i twórców

Jakie cechy powinien posiadać influencer, który chce zostać częścią społeczności BrandLift Masters? Angażujący, skuteczny, wywierający dobry wpływ, budujący wartość w oparciu o pozytywne treści – to są kryteria oceny.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

  – Naszym twórcom zapewniamy jakościowe współprace, wyższe zarobki, wsparcie w budowaniu marki osobistej i w długoterminowym wzroście. Z kolei marki mają dostęp do jakościowych i zaangażowanych influencerów, którzy tworzą wyjątkowe treści – dodaje Karina Hertel.

Projekt jest odpowiedzią na potrzeby rynku, które agencja obserwuje od dłuższego czasu. Marki poszukują autentycznych ambasadorów, którzy budować będą długotrwałe relacje z odbiorcami.

 – W ramach projektu podjęliśmy współpracę z rozpoznawalnymi nazwiskami znanymi szerszej publiczności takimi jak Anna Dereszowska czy Anna Lucińska, ale również influencerami, którzy zrzeszyli zaangażowaną społeczność wokół działalności, którą się zajmują – interior designem jak Marzena Marideko czy np. enduro tak jak Natalia Budner – tłumaczy Aleksandra Żak, Project Business Owner, odpowiadająca za realizację projektu. – Głównym medium pozostaje Instagram, ale podjęliśmy również współpracę z podcasterami. Moniką, prowadzącą podcast Kryminalne Historie czy Maćkiem, tworzącym kanał Szczytomaniak w serwisie Youtube.