Na Nickelodeon powraca turniej o tytuł ulubionego serialu z okazji Dnia Dziecka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Na Nickelodeon powraca turniej o tytuł ulubionego serialu z okazji Dnia Dziecka

Nickelodeon oddaje antenę w ręce młodych widzów. Już teraz widzowie mogą decydować o tym, jaki serial zostanie wyemitowany w formie maratonu w weekend 4-5 czerwca. Stacja przygotowała także niespodziankę w postaci zupełnie nowego programu.

Turniej o serialowy Puchar Nickelodeon właśnie wystartował. Przez następne 3 tygodnie młodzi widzowie będą mogli głosować na swoich faworytów, aby wyłonić spośród nich zwycięzcę, który otrzyma tytuł najlepszego serialu kanału. Co więcej, maraton zwycięskiego serialu zostanie wyemitowany z okazji Dnia Dziecka, w weekend, 4-5 czerwca w godz. 12:15-15:00 na antenie Nickelodeon.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ubiegłym roku w finale turnieju znaleźli się „SpongeBob Kanciastoporty” i „iCarly”. Najwięcej głosów otrzymał serial „iCarly”, a tym samym to właśnie on został ulubieńcem widzów! Kto okaże się faworytem tym razem? Do pojedynku staną „SpongeBob Kanciastoporty”, „Koralowy Obóz”, „Smerfy”, „Pełzaki”, „Niebezpieczny Henryk”, „Niebezpieczny Oddział”, „Dzieciaki do wynajęcia” oraz zupełnie nowy serial – „Patryk Rozgwiazda Show”.

Aby wesprzeć swój ulubiony serial w wyścigu o puchar, wystarczy odwiedzić profil Nickelodeon Polska na Instagramie i w Stories zagłosować na faworyta. Głosowania odbędą się w terminach:

  • 13 maja „SpongeBob Kanciastoporty” vs. „Koralowy Obóz”
  • 16 maja „Smerfy” vs. „Pełzaki”
  • 19 maja „Niebezpieczny Henryk” vs. „Niebezpieczny Oddział”
  • 23 maja „Dzieciaki do wynajęcia” vs. „Patryk Rozgwiazda Show”

 

Akcji towarzyszy kampania promocyjna, której kreację stworzył wewnętrzny dział marketingu Paramount Global, media planował dom mediowy Wavemaker. Kampania objęła kanały własne Paramount Global  oraz kampanię display w mediach społecznościowych. Partnerem akcji jest Energylandia, największy w Polsce park rozrywki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij