Mindshare odpowiedzialny za obsługę digital Credit Agricole

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mindshare odpowiedzialny za obsługę digital Credit Agricole

Bank Credit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę działań digital i od marca 2022 roku współpracuje z agencją mediową Mindshare Polska.

Bank Credit Agricole zmienił podmiot odpowiedzialny za obsługę digital. W wyniku wygranego przetargu działania w internecie prowadzi zespół Mindshare Polska.

– Od tego roku mocno przyśpieszamy realizację naszej strategii i chcemy znacząco zwiększyć udział w rynku we wszystkich liniach biznesowych. Chcemy się bardziej aktywnie pokazywać w Internecie i przyciągnąć uwagę zupełnie nowych klientów. Jesteśmy nowoczesnym bankiem pełnym korzyści i mamy nadzieję, że nowa agencja z nowymi pomysłami pomoże nam tę historię skutecznie opowiadać – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik Credit Agricole.

– Bardzo cieszymy się, że Credit Agricole właśnie nas wybrał na partnera swojego wzrostu i z ekscytacją oczekujemy kolejnych wspólnych kampanii, które, zgodnie z założeniami, będą w szczególny sposób uwzględniały działania nakierowane na sprzedaż – mówi Urszula Wańko, deputy director w Mindshare Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij