Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jeff Bezos trolluje Elona Muska, a Chińczycy banują nieletnich streamerów (podcast)

Jeff Bezos trolluje Elona Muska, a Chińczycy banują nieletnich streamerów (podcast)
Jeff Bezos trolluje Elona Muska i testuje wolność słowa na Twitterze, pytając o koneksje biznesowe między nim a Chinami. Z kolei w samych Chinach blokowani są nieletni streamerzy i donacje dla influencerów. Wikipedia również blokuje donacje – w kryptowalutach.
O autorze
1 min czytania 2022-05-16

Jeff Bezos kontra Elon Musk

Miliarder Jeff Bezos testuje wolność słowa na Twitterze i „trolluje” Elona Muska, podając dalej tweet dziennikarza The New York Times, który opisuje interesy Tesli w Chinach. Bezos zadaje pytanie – czy Chiny zyskały właśnie trochę wpływu „na mieście”? Co chce osiągnąć Jeff Bezos?

Chiny blokują nieletnich streamrów

Chiński regulator CAC chce blokować samodzielne streamowanie przez nieletnich. Co więcej – osoby przed 18 r.ż., nie będą mogły oglądać transmisji influencerów po 22:00. A ponadto – wpłacać im donacji. Chiny ostrzegają serwisy, które będą starały się „zachęcać” młodzież do wpłacania influencerom pieniędzy. Co chce w ten sposób osiągnąć chiński rząd? Czy to wynik pobudek moralnych, czy może walka z kontrkulturą i uzależnienie od rynku influencerskiego od siebie?

Wikipedia zrywa z kryptowalutami

Fundacja Wikimedia, która stoi za Wikipedią ogłasza, że nie będzie już przyjmować kryptowalut w darowiznach. Do tej pory encyklopedię można było wspierać za pomocą bitcoina, ethereum i bitcoin cash. Jednak ze względu na wpływ kryptowalut na środowisko – Wikimedia chce się od nich odciąć. Mimo to udział kryptowalut we wspieraniu Wikipedii nigdy nie był szczególnie duży. Czy to w takim razie zwykła PR-owa zagrywka?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź, co do powiedzenia w tych tematach mają Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku Marketing Przegadany.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się