Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2017 do 12 sierpnia 2022. Przesłane prace ocenia jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy i eksperci DIMAQ.
Nagrodami w konkursie są:
Zobacz również
- podyplomowe studia Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej za najlepszą pracę magisterską;
- uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę podyplomową;
- uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Basic w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę inżynierską lub licencjacką.
Ponadto uczestnicy, których prace podyplomowe, magisterskie, licencjackie i inżynierskie zostaną wyróżnione w Konkursie otrzymają możliwość odbycia płatnych praktyk zawodowych u jednego z Partnerów Konkursu.
Harmonogram konkursu:
- do 12.08.2022 – zgłaszanie prac
- 15.08.2022 – 16.09.2022 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
- 19.09.2022 – 30.09.2022 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
- 05.10.2022 – ogłoszenie wyników
Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronie: dimaquni.com/zgloszenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: marketing-internetowy.edu.pl.
Program Akademii DIMAQ Professional znajduje się na stronie: dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-professional.
Program Akademii DIMAQ Basic znajduje się na stronie: dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-basic.
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa.
Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl, Rocket Jobs.