Kolejny projekt Czteryczwarte dla marki Wyborowa

Agencja brandingowa Czteryczwarte opracowała design limitowanej edycji Wyborowa Party.
O autorze
0 min czytania 2022-05-17

Projektantom udało się przełożyć unikalny, wyjątkowo imprezowy charakter produktu na kolorowy, pulsujący koncept graficzny, pełen światła i dźwięku. Zastosowane elementy i motywy podkreślają niezwykłą atmosferę spotkania. Zaproponowany przez Czteryczwarte język wizualny wprowadza klimat najlepszej domówki i nawiązuje do interaktywnej funkcji odklejanej etykiety, umożliwiającej m.in. dostęp do gotowych playlist z muzyką.

Limitowana edycja Wyborowa Party jest już na rynku i cieszy się dużą popularnością: trzymiesięczny wolumen produktu sprzedał się w miesiąc.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj