Kolejny projekt Czteryczwarte dla marki Wyborowa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejny projekt Czteryczwarte dla marki Wyborowa

Agencja brandingowa Czteryczwarte opracowała design limitowanej edycji Wyborowa Party.

Projektantom udało się przełożyć unikalny, wyjątkowo imprezowy charakter produktu na kolorowy, pulsujący koncept graficzny, pełen światła i dźwięku. Zastosowane elementy i motywy podkreślają niezwykłą atmosferę spotkania. Zaproponowany przez Czteryczwarte język wizualny wprowadza klimat najlepszej domówki i nawiązuje do interaktywnej funkcji odklejanej etykiety, umożliwiającej m.in. dostęp do gotowych playlist z muzyką.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Limitowana edycja Wyborowa Party jest już na rynku i cieszy się dużą popularnością: trzymiesięczny wolumen produktu sprzedał się w miesiąc.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij