Dom Mody Klif i gdyńska Galeria Klif zapraszają do rozmów z cyklu K2 Spotkania na szczycie

Po sukcesie pierwszego wydarzenia z cyklu K2 Spotkania na szczycie, poświęconego tematyce self care, warszawski Dom Mody Klif i gdyńska Galeria Klif nie przestają rozmawiać. Już za kilka dni odbędą się kolejne spotkania, poruszające kwestie ważne nie tylko dla kobiet.
O autorze
3 min czytania 2022-05-18

Już na najbliższy czwartek 19 maja, o godz. 18.00 warszawski Dom Mody Klif zaplanował spotkanie z Elżbietą Plichtą, autorką książki pt. „Medycyna urody” oraz dietetyczką Mileną Nosek. Spotkanie poprowadzi Anna Nowak – influencerka, ekspertka od kreowania zdarzeń estetycznych, znana jako Cocapl.

Podobnie jak w przypadku pierwszego z serii spotkań, które odbyło się pod hasłem Self Care (spotkanie z psycholog Aleksandrą Flakiewicz-Kwapisz prowadziła Odeta Moro), poruszane będą tematy dbania o siebie. Tym razem jednak uczestniczki dowiedzą się jak właściwie zadbać nie tylko o duszę, ale i o ciało.

 Z kolei w przeddzień Dnia Matki, 25 maja, również o 18.00, gdyńska Galeria Klif zaplanowała spotkanie z blogerką i influencerką, znaną jako Modna Mama, które poprowadzi –znana z szerzenia wiedzy o pierwszej pomocy dla dzieci – dziennikarka Marta Ludwiczek. Poruszane będą tematy ważne dla każdej matki – bezpieczeństwo dziecka. Nietuzinkowy będzie też sam temat spotkania – Dlaczego każda mama musi działać jak dobry szachista? Czyli o tym, w jaki sposób wyprzedzać ruchy dziecka, by było bezpieczne.

W czasie poprzednich spotkań, zarówno tego w Domu Mody Klif, jak i Galerii Klif,  podczas panelu dyskusyjnego i później, podczas indywidualnych konwersacji, uczestniczki spotkania dużo mówiły o tym, co jest dla nich ważne – zdradza Sylwia Wiszowata-Łazarz, associate director, head of marketing asset services w Cushman&Wakefield. – Wyciągnęliśmy z tego wnioski i kolejne spotkania poświęcamy tematom, które w rozmowach w danym obiekcie wysunęły się na pierwszy plan. Tak by w pewnym sensie dokończyć, przerwane godzinami zamknięcia galerii, rozmowy i zniwelować uczucie niedosytu, z jakim się podczas pierwszych spotkań rozstawaliśmy – dodaje.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uroda i bezpieczeństwo – o tym myślą kobiety

Podczas najbliższego spotkania w warszawskim Domu Mody Klif, zaplanowanego pod hasłem Beauty inside out uczestnicy (bo spotkania nie są zarezerwowane wyłącznie dla kobiet!) będą mogli przekonać się, że medycyna urody to więcej niż botoks i kwas hialuronowy. W czasie panelu dyskusyjnego dowiedzą się, czym w ogóle jest medycyna urody i jakie fałszywe informacje zagrażają nam jeśli chodzi o rynek medycyny estetycznej. Jednym z punktów odniesienia będzie przy okazji Instagram, jako medium wypaczające rzeczywistość i wpływające na nasze postrzeganie siebie. Wreszcie, uczestnicy dowiedzą się jak mądrze korzystać z medycyny estetycznej i jak ustalić swój własny, długofalowy plan na urodę.

Ideą spotkania w gdyńskiej Galerii Klif z kolei będzie podnoszenie świadomości w temacie bezpiecznych zachowań dzieci i zapobiegania zagrożeniom. Tym razem uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak wyrobić sobie nawyki przewidywania ruchów dziecka, zanim dojdzie do wypadku (stąd tytuł spotkania, nawiązujący do szachów), jak wyjaśniać dziecku zasady, by ono samo również wyrobiło nawyki unikania zagrożeń, np. w czasie zakupów i w podróży. W czasie warsztatów mamy (ale także inni chętni członkowie rodziny, jeśli będą obecni) poznają zasady udzielania pierwszej pomocy dzieciom, która znacznie różni się od tej, jaką w razie wypadku udziela się dorosłym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spotkania z charakterem

Założeniem spotkań na szczycie jest, by były one nie tylko platformą do dyskusji, ale dawały także możliwość zdobywania lub poszerzania umiejętności w czasie warsztatów. Spotkania odbywają się w kameralnym gronie, obowiązuje ograniczona pula wejściówek, a do wygłaszania wykładów i prowadzenia warsztatów zapraszani są eksperci w dziedzinie, której poświęcone jest konkretne spotkanie. Każde spotkanie połączone jest także z poczęstunkiem, w czasie którego możliwa jest wymiana kontaktów i nawiązanie relacji – także biznesowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

K2 Spotkania na szczycie to kolejny ukłon Domu Mody Klif i Galerii Klif w stronę klientów. Marka poprzez szereg podejmowanych akcji prospołecznych i proekologicznych oraz charytatywnych pokazuje, że ważne są dla niej relacje z lokalną społecznością, a także działania integracyjne i edukacyjne. Pierwsze spotkania w galeriach marki Klif, dedykowane tematyce dbania o siebie i tego jak robić to dobrze, które odbyły się 6 kwietnia w Warszawie i 24 kwietnia w Gdyni wywołały wielki entuzjazm wśród uczestniczek. Rozmowom – zarówno w czasie panelu, jak i indywidualnych – nie było końca. Tym razem również przedstawiciele Domu Mody Klif mają nadzieję na ożywioną dyskusję i owocne pogawędki.

Wejściówki na warszawskie spotkanie będą dostępne poprzez napisy na stronie klif.pl/aktualnosci/beauty-inside-out, a gdyńskie: gdynia.klif.pl/aktualnosci/spotkanie-dla-mam. Ilość miejsc ograniczona.