TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SM Mlekpol z nową kampanią

W połowie maja SM Mlekpol rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię marketingową Deseru z maślanką, pierwszej takiej propozycji na rynku nabiału. Promocja ma na celu pokazać unikatowość i wyjątkowość produktu, zwracając uwagę na jego główny składnik, jakim jest maślanka.
O autorze
1 min czytania 2022-05-18

Desery mleczne wzbudzają zainteresowanie konsumentów, zwłaszcza tych, którzy poszukują produktów wytworzonych na bazie prostych składników. Polacy korzystają z propozycji, które spełniają ich potrzeby dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Deser z maślanką zawiera aż 60% maślanki – co stanowi unikalną wartość w tej kategorii produktów. To m.in. maślanka wpływa na bardzo charakterystyczną, aksamitną i gęstą konsystencję. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy od przekąski oczekują czegoś więcej, niż tylko zaspokojenia głodu.

Produkt ten wpisuje się również w popularny trend rynkowy, w którym konsumenci coraz częściej poszukują nietypowych połączeń smakowych. Desery wyróżniają się na półce sklepowej i przyciągają uwagę kusząco brzmiącymi i oryginalnymi smakami: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz nata de coco z kawałkami czekolady.

Intrygujące połączenie nowoczesnych smaków z tradycyjną maślanką wymaga nieszablonowej komunikacji i zwracających uwagę kreacji. Dlatego w tegorocznych działaniach zachęcamy konsumentów do spróbowania tych ciekawych zestawień, które kryją się w kolorowych opakowaniach. Kampania wyróżnia się ciekawą, nowoczesną i angażującą formą, która podkreśla wysoką zawartość maślanki w składzie – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania marki będą obejmowały szeroko zasięgową kampanię internetową oraz telewizyjną.

Słuchaj podcastu NowyMarketing