UNIQUE ONE powiększa zarząd

Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku prezesa zarządu.
O autorze
1 min czytania 2022-05-19

Na zdjęciu od lewej: Aleksandra Izraelska, Grzegorz Bonder, Emilia Kostka, Maciej Olszanka.

Aleksandra Izraelska – business development director odpowiedzialna jest za obszary: new bussines, development produktów IT oraz działy loyalty, HR i prawny. Emilia Kostka – client service director za działy: client service, help desk oraz eventy, a Maciej Olszanka – strategy director za działy: strategii, kreacji, digital, PR i administracji.

Kierunki rozwoju strategicznego, dalsze poszerzanie kompetencji agencyjnych oraz kwestie finansowe pozostają w obszarze prezesa zarządu, Grzegorza Bondera.

Przy takiej skali działania, niezbędne było wzmocnienie zarządu, przyspieszenie procesów wewnętrznych i podział kompetencji. Szanse dalszego rozwoju na poziomie zarządzania otrzymały bardzo ważne dla mnie osoby, które z agencją związane są od wielu lat, i które bardzo cenię. Wierzę, że ta decyzja istotnie wpłynie na dalszy rozwój agencji – mówi Grzegorz Bonder, prezes zarządu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ostatnie półtora roku było dla agencji czasem intensywnego rozwoju. Ogromna liczba zrealizowanych projektów dla międzynarodowych klientów, jak również dużych polskich marek, spowodowała poszerzenie struktur agencyjnych i wzrost zatrudnienia. W 2021 roku agencja Unique One zaangażowała się w 126 projektów, dla 21 klientów i ponad 30 marek. Firma wygenerowała ponad 30 mln złotych obrotu, otrzymując kolejne wyróżnienia i nagrody oraz nominacje w konkursach branżowych. Agencja postawiła na reorganizację: został wyodrębniony dział Loyalty (z działu Client Service) i dział HR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przeprowadziliśmy po raz kolejny jeden z największych projektów loteryjnych w Polsce. Do Narodowej Loterii Paragonowej i Loteriad Totalizatora Sportowego, dołączyła m.in. Loteria Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań dla Głównego Urzędu Statystycznego, a także loteria dla marki Rossmann – podkreśla Maciej Olszanka, strategy director.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się