Rap to dziś jeden z najpopularniejszych gatunków muzycznych – nic zatem dziwnego, że artyści tworzący tę muzykę robią dziś oszałamiające kariery i zarabiają ogromne pieniądze. Ich zarobki wynikają jednak nie tylko ze sprzedaży muzyki i biletów na koncertach – raperzy biorą udział w licznych kampaniach i rozszerzają swój biznes o sygnowane ich nazwiskiem produkty. Przypominamy, że Peja nie tak dawno temu był ambasadorem wpierającym miesiąc z dietą roślinną w reklamie Pasibusa i Pyszne.pl, a Bedoes wziął udział w nietypowym performance’ie zorganizowanym przez markę Porsche.
W kontekście reklamowym głośno zrobiło się o raperze Kizo, który wypuścił na rynek swój produkt – baton Kizzers kokosowy. Teraz twórca popularnego utworu „Disney” postanowił rozszerzyć swoją działalność w obszarze produktów spożywczych i proponuje autorską mrożoną pizzę o nazwie „Sukcesiliana”.
Zobacz również
Pizza będzie dostępna w dwóch wersjach:
- wegetariańska Extra Cheese (zawiera 5 rodzajów sera – mozzarella, gouda, edamski, cheddar i cheddar red)
- mięsna Extra Meat BBQ (2 rodzaje sera – mozzarella i edamski – szynka, salami, kawałki pieczonego kurczaka i marynowane papryczki chilli).
Ciekawa jest sama nazwa marki, która jest grą słów, obejmującą odniesienia do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „sukces”, którego, jak mówi Magda Likus (brand partnerships director, Universal Music Poland) „synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą kariera Kizo”.
Sam pomysł na „Sukcesilianę” jest inspirowany pizzą „Gangstarella”, która pojawiła się w 2020 roku w Niemczech za sprawą rapera Capital Bra i firmę Freiberger, która odpowiada również za produkcję pizzy sygnowanej przez Kiza.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Gigantyczny sukces „Gangstarelli” w Niemczech, gdzie w zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy i jednocześnie szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w Polsce. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji, a w planach są kolejne kraje – dodaje Likus.
Promocji produktu towarzyszy wideo, w którym widzimy samego rapera odwiedzającego „laboratorium”, gdzie tworzona jest jego autorska pizza, a następnie zjawiającego się w sklepie Żabka. Tam, przy okrągłym stoliku nakrytym obrusem, bohater je pizzę w towarzystwie sprzedawczyni ze sklepu. Co ciekawe, w spocie reklamowym Kizo podkreśla, że jego pizza to dobry „podkład”, co możemy rozumieć, że produkt pasuje jako przegryzka podczas konsumpcji alkoholu.
Warto zwrócić uwagę również na opakowanie pizzy, które jest wzbogacone ciekawą oprawę graficzną. Na pudełku można zobaczyć rysunkową postać Kizo, który został wystylizowany na „Ojca Sukcesu”. Na opakowaniu znajdziemy również hasło inspirowane utworem pt. „Nasze Lato”.
– Od zawsze szukając inspiracji patrzyłem na Zachód. Spożywka była naturalnym kierunkiem rozwoju mojego potencjału biznesowego. Zagraniczni raperzy od dawna rozwijają się na różnych polach i cieszę się, że mogę przecierać te szlaki w Polsce. Wybieram tylko produkty, które osobiście testuję i mimo, że sektor mrożonek jest mocno rozwinięty w naszym kraju, uważam, że wychodzimy na rynek ze świetnym produktem, który broni się jakością, a nie tylko moją ksywą – komentuje Kizo.
Pizza Kizo „Sukcesiliana” ma wejść do sklepów sieci Żabka już 25 maja.