Styczeń to miesiąc, w którym marki w szczególny sposób promują kuchnię roślinną, włączając się w akcję Veganuary. Nazwa kampanii pochodzi od zbitki słów vegan i January (z ang. wegański i styczeń), a jej celem jest zachęcanie jak największej liczby konsumentów do urozmaicenia diety wegańskimi posiłkami, czemu sprzyjają postanowienia noworoczne i chęć zmiany nawyków żywieniowych.
Na dołączenie do grona marek promujących Veganuary zdecydowały się Pasibus i Pyszne.pl, a ambasadorem wpierającym miesiąc z dietą roślinną został Ryszard Andrzejewski, znany jako Peja.
Zobacz również
W kampanii promującej Nacho VeGang Burgera marki Pasibus dostępnego w aplikacji Pyszne.pl, widzimy rapera podczas wizyty w studio tatuażu. Peja decyduje się na tatuaż z napisem „VeGang”, po czym zamawia roślinnego burgera z aplikacji Pyszne.pl. Spot z przymrużeniem oka zachęca, aby dołączyć do „VeGangu”, czyli spróbować bezmięsnego dania z menu Pasibusa.
Raper sam siebie określa jako „zdeklarowanego mięsożercę”, jednak przyznaje, że po wegańskie dania sięga, aby uzupełnić dietę w wartościowe składniki, a także „z ciekawości nowych smaków”.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. instagram.com/pejaslumsattack
PS
Na włączenie roślinnych pozycji do swojego menu coraz częściej decydują się sieci fast foodów znane z mięsnych dań. Do ich grona dołączył McDonalds z Veggie Burgerem, a także KFC i Burger King z roślinnymi nuggetsami.
PS 2
Polski raper został zaproszony do udziału w Rap Show sieci Pizza Hut. W ramach akcji Peja udzielił wywiadu dziesięciolatkowi i rapował wiersz o krasnoludkach.