Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl

Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl
– Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale tego burgera spróbować powinien każdy! – zachęca raper w najnowszej kampanii promującej wegańskie danie z menu Pasibusa.
O autorze
1 min czytania 2022-01-12

Styczeń to miesiąc, w którym marki w szczególny sposób promują kuchnię roślinną, włączając się w akcję Veganuary. Nazwa kampanii pochodzi od zbitki słów vegan i January (z ang. wegański i styczeń), a jej celem jest zachęcanie jak największej liczby konsumentów do urozmaicenia diety wegańskimi posiłkami, czemu sprzyjają postanowienia noworoczne i chęć zmiany nawyków żywieniowych.

Na dołączenie do grona marek promujących Veganuary zdecydowały się Pasibus i Pyszne.pl, a ambasadorem wpierającym miesiąc z dietą roślinną został Ryszard Andrzejewski, znany jako Peja.

W kampanii promującej Nacho VeGang Burgera marki Pasibus dostępnego w aplikacji Pyszne.pl, widzimy rapera podczas wizyty w studio tatuażu. Peja decyduje się na tatuaż z napisem „VeGang”, po czym zamawia roślinnego burgera z aplikacji Pyszne.pl. Spot z przymrużeniem oka zachęca, aby dołączyć do „VeGangu”, czyli spróbować bezmięsnego dania z menu Pasibusa.

Raper sam siebie określa jako „zdeklarowanego mięsożercę”, jednak przyznaje, że po wegańskie dania sięga, aby uzupełnić dietę w wartościowe składniki, a także „z ciekawości nowych smaków”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Peja Slums Attack (@pejaslumsattack)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. instagram.com/pejaslumsattack

PS
Na włączenie roślinnych pozycji do swojego menu coraz częściej decydują się sieci fast foodów znane z mięsnych dań. Do ich grona dołączył McDonalds z Veggie Burgerem, a także KFC i Burger King z roślinnymi nuggetsami.

PS 2
Polski raper został zaproszony do udziału w Rap Show sieci Pizza Hut. W ramach akcji Peja udzielił wywiadu dziesięciolatkowi i rapował wiersz o krasnoludkach.