Rap Show to format, w którym przedstawiciele rapowej sceny zderzani są w rozmowach z nietypowymi prowadzącymi. Każdy z uczestników stawiany jest w ogniu prowokujących pytań, a dodatkowo musi zmierzyć się z konkretnymi zadaniami. Gościem pierwszego odcinka jest Peja, z którym rozmowę prowadzi… dziesięciolatek. Podczas wywiadu raper nie tylko wyznaje, czy wciąż ma szacunek ludzi ulicy, ale przepytywany jest także m.in. z historii Polski czy z geografii. Na koniec stawia też czoła rapowi dla dzieci. Tu z pomocą przyszedł mu wiersz o krasnoludkach autorstwa Marii Konopnickiej oraz beat Magiery.
Rap Show to kilkuodcinkowa seria, którą można oglądać na kanale YouTube Popkiller oraz na FB Pizza Hut. Premierowy epizod wystartował 30 czerwca, a kolejny zaprezentowany zostanie 14 lipca. Format otrzyma wsparcie PR-owe oraz w kanale digital.
Zobacz również
– Poprzez projekt Rap Show pokazujemy nieznane oblicze polskiej sceny rapowej oraz samych raperów. Pizza Hut od lat towarzyszy muzykom na całym świecie – podczas prób, na koncertach czy backstage’u. Chcemy wykorzystać nasz związek z muzyką i przybliżyć artystyczny świat innym, tworząc bardzo oryginalny format, w którym zderzamy raperów z osobami pochodzącymi z odmiennych środowisk. Będzie zaskakująco, prowokująco i zabawnie – mówi Maja Wagner, marketing specialist w AmRest.
Autorem koncepcji kampanii oraz formatu Rap Show jest agencja high&, która odpowiada również za realizację działań promocyjnych i PR, a także za reżyserię i produkcję materiałów wideo oraz pozyskanie i współpracę z artystami. Operatorem obrazu był Mateusz Golis. Media zakupił dom mediowy Media Choice.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]