Freebety, czyli historia jednego prawnika. Rusza nowa kampania Betclic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Freebety, czyli historia jednego prawnika. Rusza nowa kampania Betclic

Betclic rezygnuje z bonusów i wprowadza freebety – jedyne takie na polskim rynku, łatwiejsze dla wszystkich z wyjątkiem prawników. Za kampanią reklamową produktu stoi 180heartbeats + JUNG v MATT.

Bukmacherzy w akcjach promocyjnych oferują swoim graczom skomplikowane bonusy. Jednak, aby realnie sięgnąć po te środki, nierzadko należy zmierzyć się z zawiłymi regulaminami. Co byłoby, gdyby gracze mogli w łatwy sposób otrzymać dodatkowe środki, bez spełniania warunków obrotu, a dodatkowo zrobić to bez pośpiechu i rozbudowanych wymogów zapisanych drobnym druczkiem? Betclic udowadnia, że tak właśnie może być. Firma zrezygnowała z bonusów na rzecz freebetów – łatwiejszych dla wszystkich, z wyjątkiem prawnika, co udokumentowano w najnowszym spocie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jako pierwsi na polskim rynku zrezygnowaliśmy ze skomplikowanych bonusów, wprowadzając freebety, które w Betclic są dostępne w wyjątkowo prostej i przyjaznej użytkownikom formie. Jak zawsze, w naszej komunikacji postawiliśmy na nieoczywistą formę przedstawienia nowego produktu. Stworzyliśmy historię, którą opowiadamy w... mockumencie „Freebety. Łatwe dla wszystkich”. Chcieliśmy z przymrużeniem oka pokazać, jak proste są freebety w Betclic. Materiał jest już dostępny na naszym kanale YouTube – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

 

Nową usługę Betclic promować będzie kampania „Freebety. Łatwe dla wszystkich.” współrealizowana z 180heartbeats + JUNG v MATT. W spocie promocyjnym wystąpili Michał Pol i Maciej „Zwykły Kibic" Szymczak a także Youtuber Robert Pasut.

Kampania wystartowała 14 maja, a premiera spotu miała miejsce na gali FAME MMA 14.

Koncepcja kreatywna 180heartbeats + JUNG v.MATT: Radosław Smorga – business development director & partner, Anna Stolarz – account manager, Agnieszka Gozdek – strategic director & partner, Pablo Dominguez Agregan – creative director, Michał Sęk – executive creative director, Aleksander Madej – junior copywriter, reżyseria: Łukasz Balcerzak, dom produkcyjny: F25.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij