Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Freebety, czyli historia jednego prawnika. Rusza nowa kampania Betclic

Betclic rezygnuje z bonusów i wprowadza freebety – jedyne takie na polskim rynku, łatwiejsze dla wszystkich z wyjątkiem prawników. Za kampanią reklamową produktu stoi 180heartbeats + JUNG v MATT.
O autorze
1 min czytania 2022-05-23

Bukmacherzy w akcjach promocyjnych oferują swoim graczom skomplikowane bonusy. Jednak, aby realnie sięgnąć po te środki, nierzadko należy zmierzyć się z zawiłymi regulaminami. Co byłoby, gdyby gracze mogli w łatwy sposób otrzymać dodatkowe środki, bez spełniania warunków obrotu, a dodatkowo zrobić to bez pośpiechu i rozbudowanych wymogów zapisanych drobnym druczkiem? Betclic udowadnia, że tak właśnie może być. Firma zrezygnowała z bonusów na rzecz freebetów – łatwiejszych dla wszystkich, z wyjątkiem prawnika, co udokumentowano w najnowszym spocie.

Jako pierwsi na polskim rynku zrezygnowaliśmy ze skomplikowanych bonusów, wprowadzając freebety, które w Betclic są dostępne w wyjątkowo prostej i przyjaznej użytkownikom formie. Jak zawsze, w naszej komunikacji postawiliśmy na nieoczywistą formę przedstawienia nowego produktu. Stworzyliśmy historię, którą opowiadamy w… mockumencie „Freebety. Łatwe dla wszystkich”. Chcieliśmy z przymrużeniem oka pokazać, jak proste są freebety w Betclic. Materiał jest już dostępny na naszym kanale YouTube – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

Nową usługę Betclic promować będzie kampania „Freebety. Łatwe dla wszystkich.” współrealizowana z 180heartbeats + JUNG v MATT. W spocie promocyjnym wystąpili Michał Pol i Maciej „Zwykły Kibic” Szymczak a także Youtuber Robert Pasut.

Kampania wystartowała 14 maja, a premiera spotu miała miejsce na gali FAME MMA 14.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcja kreatywna 180heartbeats + JUNG v.MATT: Radosław Smorga – business development director & partner, Anna Stolarz – account manager, Agnieszka Gozdek – strategic director & partner, Pablo Dominguez Agregan – creative director, Michał Sęk – executive creative director, Aleksander Madej – junior copywriter, reżyseria: Łukasz Balcerzak, dom produkcyjny: F25.

Słuchaj podcastu NowyMarketing