Łomżeźwienie w swoim tempie – Adam Woronowicz w nowej kampanii Łomża Radler

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łomżeźwienie w swoim tempie – Adam Woronowicz w nowej kampanii Łomża Radler

Marka ŁOMŻA startuje z nową kampanią dla nowości ŁOMŻA RADLER 0.0% z 20% zawartością soku. Intensywna kampania reklamowa radlerów wystartowała 23 maja i obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, wiodące platformy VOD, Internet, materiały POS oraz działania PR.

Nowy spot jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Łomża „W swoim tempie”, a co za tym idzie, nie brakuje w nim humoru i odrobiny abstrakcji. Głównym bohaterem jest niezmiennie Adam Woronowicz, uznany za najlepszego aktora podczas Festiwalu Mastercard OFF Camera 2022.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tej odsłonie kampanii gwiazdą są Radlery 20% soku stanowiące idealne  połączenie bezalkoholowego piwa Łomża oraz owocowej lemoniady. Produkty nie zawierają substancji słodzących i sztucznych barwników. Do wyboru kilka wariantów smakowych – od popularnych owoców egzotycznych takich jak grejpfrut czy mango, po dobrze znane smaki takie jak: arbuz-truskawka i jabłko-wiśnia. 

Za kreację i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw i producent filmowy Wojtek Pałys. Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij