Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bella Hadid została twarzą nowej kampanii Swarovski

Bella Hadid to nowa twarz marki Swarovski. Jej zmieniający się wygląd stanowi motyw przewodni całej kampanii, doskonale oddając wielowymiarowy sposób myślenia o najnowszej modzie: swobodne, nieograniczone konwenansami podejście do ubioru, będące przeciwwagą dla tradycjonalizmu.
O autorze
1 min czytania 2022-05-25

W ramach kampanii powstała seria portretów opartych na swobodnym, niewymuszonym podejściu nowego pokolenia do odważnej kryształowej biżuterii i związanych z nią historycznie wyobrażeń na temat elegancji. Kryształy Swarovski nie kojarzą się już wyłącznie z przepychem charakterystycznym dla sal balowych, będąc obecnie ucieleśnieniem elegancji w jej radosnej odsłonie. Stworzone na miarę nowoczesnej garderoby kryształy stają się narzędziem wyrażania indywidualności na co dzień.

Tę ewolucję obrazuje sześć twarzy Belli Hadid ukazanych w otoczeniu sześciu kolorów kryształowej biżuterii. Każdy z portretów – niczym symboliczne okno, przez które można zajrzeć do świata Swarovski – obramowany jest stylizowaną przysłoną z kolorowego kryształu, która przybiera ośmiokątny kształt znany z logo marki i opakowań.

Portrety zostały zaaranżowane przez dyrektor kreatywną Swarovski – Giovannę Engelbert. Modelka została sfotografowana przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta.

Bella Hadid uosabia indywidualistyczną, sprzyjającą przeobrażeniom postawę, która charakteryzuje nowe globalne pokolenie. Jest postacią o wielu twarzach, która wymyka się wszelkim regułom i konformizmowi. Od stylu sportowego po wyrafinowaną elegancję, pozostaje tą samą dziewczyną – tą samą Bellą – pewną siebie i przekonującą. W tym sensie doskonale wręcz oddaje wartości marki Swarovski. Kryształy stanowią obecnie dynamiczny element naszej codziennej garderoby: stały się narzędziem podkreślania indywidualnego stylu w sposób, który może być tyleż swobodny, co wyszukany. Bella jest kryształowym przykładem tego sposobu myślenia – mówi Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna Swarovski. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Dokonania firmy Swarovski były mi już wcześniej bardzo dobrze znane. To prawdziwie ponadczasowa i kultowa marka. Uwielbiam nowe kolekcje i przedsięwzięcia marki, zwłaszcza te, które od dwóch lat powstają jako ucieleśnienie kreatywnej wizji Giovanny. Dla mnie Swarovski to prawdziwie nowoczesna marka biżuterii stworzona z myślą o przyszłości. Sensem noszenia biżuterii jest wyrażanie indywidualności i hołdowanie jej – marka Swarovski składa hołd wszystkim ludziom oraz idei nowoczesnej elegancji, a ja to uwielbiam – komentuje Bella Hadid.

Słuchaj podcastu NowyMarketing