Fundraisingowy projekt „u4Ukraine” został zrealizowany przez Marca Wilkinsa. Szwajcarski reżyser jest reprezentowany i współpracuje z Papaya Films przy projektach reklamowych oraz treściach oryginalnych.
Seria krótkich filmów ma uwrażliwić świat zachodni na to, jak wojna dotknęła zwykłych ludzi z przemysłów kreatywnych. Na końcu każdego filmu wyświetlana jest informacja o możliwości przekazania darowizny bezpośrednio bohaterowi filmu, która dotrze do niego w ciągu zaledwie 48 godzin.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kilkuminutowe dokumenty Marca Wilkinsa są wyświetlane przed filmami w programie online oraz na pokazach plenerowych. Screeningi odbywają się na Placu Defilad w dniach 23.05–03.06.
Więcej informacji o programie mdag.pl/en/watch-online.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024