TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Bądź najlepszą wersją siebie” – nowa sportowa odsłona kampanii Romet MTB XC

O autorze
1 min czytania 2022-05-25

Romet kontynuuje wielokanałową kampanię promocyjną rowerów, zachęcając do aktywnego, pełnego pasji stylu życia. Kolejna już w tym sezonie odsłona wieloetapowej  kampanii,  teraz koncentruje się na kolekcji sportowych modeli i dedykowana jest w pierwszej kolejności  grupie MTB XC z modelem w limitowanej wersji  Romet MONSUN Limited Edition. 

„Bądź najlepszą wersja siebie!, Ścigaj się, zwyciężaj!”

Lider rynku rowerowego prowadzi obecnie kampanię, której celem jest budowanie świadomości marki, kreowanie sportowej aktywności oraz  interakcja z  rowerową społecznością i użytkownikiem zainteresowanym zakupem roweru typu MTB XC, E-BIKE czy GRAVEL.

Kampania koncentruje się na budowaniu szerokiego zasięgu poprzez kampanie Display, GDN, YouTube, Google Search oraz Facebook i Instagram. W kampanii emitowany jest również spot reklamowy w TV internetowej  IPLA, VOD TVP, VOD Agora. W celu dotarcia do młodszej grupy docelowej reklama emitowana jest również  na TikToku.

Nowa odsłona kampanii marki ROMET, którą mamy okazję zobaczyć w maju koncentruje się na promocji trzech grup rowerowych reprezentowanych przez trzy wybrane modele rowerów. Pierwszym z nich jest Romet MONSUN Limited Edition.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysł kreatywny

Kreacja została oparta o koncepcję czerpania maksymalnych korzyści z życia, motywacji i osobistego challangu do bycia w życiu najlepszą wersją samego siebie. Komunikację tę wyraża hasło kampanii: „Bądź najlepszą wersja siebie!, Ścigaj się, zwyciężaj!”.

Doskonale dopasowany model roweru promowany w kampanii to Romet Monsun Limited edition – silny reprezentant całej serii rowerów i grupy MTB XC. Model ten został dedykowany kampanii w limitowanej serii, a jego dodatkowym atutem jest możliwość personalizacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W najbliższym czasie planowane są kolejne odsłony kampanii, których bohaterami będą modele E-MTB oraz tak popularnej obecnie GRAVEL. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się