Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

SoftServe stawia na indywidualność w nowej kampanii employer brandingowej

SoftServe ruszył z ogólnopolską kampanią skierowaną do pracowników branży IT pod hasłem „Pracuj w SoftServe tak, jak to działa u Ciebie”, nawiązującym do popularnego i kultowego już powiedzenia wśród specjalistów tego sektora „U mnie działa”.
O autorze
1 min czytania 2022-05-26

W spocie promującym kampanię pracownicy firmy odpowiadają na pytanie: „Co u Ciebie działa?”. Dla jednych to praca w różnych technologiach i zmiana projektu, dla innych – rozwój w ramach swojej specjalizacji. Jak podkreśla SoftServe w kampanii, każdy z nas preferuje inny styl pracy – z domu albo z biura, dzieląc się wiedzą albo dopiero ją zdobywając, stawiając na naukę albo praktykę. I na wszystkie te style pracy firma znajduje odpowiedź.  

Treść i forma przekazu podkreślają nie tylko przyjazną atmosferę panującą w firmie, ale przede wszystkim obszary, w których mocno wspiera ona pracowników – rozwoju zawodowego czy utrzymaniu balansu pomiędzy pracą a życiem prywatnym. To indywidualne podejście do pracownika, jak się okazuje, w SoftServe działa dobrze. I sprawdza się w budowaniu zgranych zespołów.

W SoftServe stawiamy na indywidualność, z której potrafimy zbudować dobrze działający zespół. W kampanii chcemy pokazać, że zależy na tym, aby każdy pracownik czuł się dobrze i pracował efektywnie, bez narzuconych norm, tak jak to działa u niego – mówi Jagoda Klonowska, content marketing and communication lead w SoftServe. – Mamy świadomość, że dla specjalistów IT atrakcyjne wynagrodzenie stawiane jest na równi z możliwościami rozwoju i elastycznym modelem pracy, które na koniec dnia są najważniejszymi czynnikami, zatrzymującymi pracownika w firmie na dłużej. I u nas tak to działa.

Kampania została stworzona zarówno na potrzeby komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Kreacje marketingowe ukazały się w internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także nośnikach outdoorowych w największych miastach Polski. Za realizację filmu promocyjnego odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Kampania zaplanowana została na okres kilku miesięcy i będzie obejmowała również akcje rekrutacyjne czy działania z zakresu Public Relations.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj