TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SoftServe stawia na indywidualność w nowej kampanii employer brandingowej

SoftServe ruszył z ogólnopolską kampanią skierowaną do pracowników branży IT pod hasłem „Pracuj w SoftServe tak, jak to działa u Ciebie”, nawiązującym do popularnego i kultowego już powiedzenia wśród specjalistów tego sektora „U mnie działa”.
O autorze
1 min czytania 2022-05-26

W spocie promującym kampanię pracownicy firmy odpowiadają na pytanie: „Co u Ciebie działa?”. Dla jednych to praca w różnych technologiach i zmiana projektu, dla innych – rozwój w ramach swojej specjalizacji. Jak podkreśla SoftServe w kampanii, każdy z nas preferuje inny styl pracy – z domu albo z biura, dzieląc się wiedzą albo dopiero ją zdobywając, stawiając na naukę albo praktykę. I na wszystkie te style pracy firma znajduje odpowiedź.  

Treść i forma przekazu podkreślają nie tylko przyjazną atmosferę panującą w firmie, ale przede wszystkim obszary, w których mocno wspiera ona pracowników – rozwoju zawodowego czy utrzymaniu balansu pomiędzy pracą a życiem prywatnym. To indywidualne podejście do pracownika, jak się okazuje, w SoftServe działa dobrze. I sprawdza się w budowaniu zgranych zespołów.

W SoftServe stawiamy na indywidualność, z której potrafimy zbudować dobrze działający zespół. W kampanii chcemy pokazać, że zależy na tym, aby każdy pracownik czuł się dobrze i pracował efektywnie, bez narzuconych norm, tak jak to działa u niego – mówi Jagoda Klonowska, content marketing and communication lead w SoftServe. – Mamy świadomość, że dla specjalistów IT atrakcyjne wynagrodzenie stawiane jest na równi z możliwościami rozwoju i elastycznym modelem pracy, które na koniec dnia są najważniejszymi czynnikami, zatrzymującymi pracownika w firmie na dłużej. I u nas tak to działa.

Kampania została stworzona zarówno na potrzeby komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Kreacje marketingowe ukazały się w internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także nośnikach outdoorowych w największych miastach Polski. Za realizację filmu promocyjnego odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Kampania zaplanowana została na okres kilku miesięcy i będzie obejmowała również akcje rekrutacyjne czy działania z zakresu Public Relations.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj