Kia promuje elektrycznego crossovera EV6

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kia promuje elektrycznego crossovera EV6

W związku ze zdobyciem przez model Kia EV6 tytułu Samochodu Roku 2022 w prestiżowym konkursie Car of The Year 2022 Kia Polska rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię mediową budującą świadomość tego wydarzenia.

Kia EV6 zdobyła jedną z najbardziej prestiżowych nagród motoryzacyjnych na świecie. Innowacyjny, elektryczny crossover zwyciężył głosami 59-osobowego jury, które składa się z szanowanych dziennikarzy motoryzacyjnych z 22 europejskich krajów i otrzymał tytuł Samochodu Roku 2022.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania, podkreślająca zalety elektrycznego samochodu Kia EV6 potrwa do 30 czerwca, jest prowadzona zarówno w tradycyjnych kanałach komunikacyjnych, takich jak kino, jak i digitalowych. Zaplanowane działania z obszaru digital obejmują video online, display oraz aktywacje w social mediach.

Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja Interactive Partners. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij