TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kia promuje elektrycznego crossovera EV6

W związku ze zdobyciem przez model Kia EV6 tytułu Samochodu Roku 2022 w prestiżowym konkursie Car of The Year 2022 Kia Polska rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię mediową budującą świadomość tego wydarzenia.
O autorze
0 min czytania 2022-05-26

Kia EV6 zdobyła jedną z najbardziej prestiżowych nagród motoryzacyjnych na świecie. Innowacyjny, elektryczny crossover zwyciężył głosami 59-osobowego jury, które składa się z szanowanych dziennikarzy motoryzacyjnych z 22 europejskich krajów i otrzymał tytuł Samochodu Roku 2022.

Kampania, podkreślająca zalety elektrycznego samochodu Kia EV6 potrwa do 30 czerwca, jest prowadzona zarówno w tradycyjnych kanałach komunikacyjnych, takich jak kino, jak i digitalowych. Zaplanowane działania z obszaru digital obejmują video online, display oraz aktywacje w social mediach.

Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja Interactive Partners. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj