„Najmłodszy Headhunter na świecie” ze złotem w Mixx Awards Europe 2022

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Najmłodszy Headhunter na świecie” ze złotem w Mixx Awards Europe 2022

Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.

Mixx Awards Europe to prestiżowa europejska edycja konkursu organizowana przez IAB Europe. Międzynarodowe jury konkursu nagradza najlepsze działania w digitalu i reklamie cyfrowej w całej Europie. W tym roku zwycięzcy zostali ogłoszeni na Konferencji Interact IAB Europe 25 maja w Madrycie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wśród nagrodzonych znalazła się agencja Publicis Worldwide Poland i Fundacja K.I.D.S. ze złotą statuetką w kategorii Influencer Marketing.

Bartek Jeglejewski, creative group head i Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer Publicis Worldwide Poland oraz Anna Lubowska, przewodnicząca jury Mixx Awards Europe.

„Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Poland dla Fundacji K.I.D.S. Celem Fundacji jest wspieranie działań na rzecz wdrażania innowacji w szpitalach dziecięcych w Polsce. Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia.

W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które, dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin.

Oprócz Publicis Worldwide Poland w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.

Złoto na MIXX Awards Europe to już kolejna międzynarodowa nagroda, którą zdobył projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie”. Kampania otrzymała już brąz w Cresta – International Advertising Awards, 3 brązy z Caples Awards, nominację w The Andy’s oraz w konkursach polskich takich jak: MIXX Awards – Best in show, 2 złota, srebro i wyróżnienie; KTR –  Charity of the Year,  2 złote i 2 srebrne miecze; INNOVATION – 2 srebra; KREATURA – 2 Nagrody główne i wyróżnienie. „Najmłodszy Headhunter na świecie” jest najczęściej nagradzaną kampanią non profit w Polsce w ostatnim roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij