„Najmłodszy Headhunter na świecie” ze złotem w Mixx Awards Europe 2022

Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.
O autorze
1 min czytania 2022-05-26

Mixx Awards Europe to prestiżowa europejska edycja konkursu organizowana przez IAB Europe. Międzynarodowe jury konkursu nagradza najlepsze działania w digitalu i reklamie cyfrowej w całej Europie. W tym roku zwycięzcy zostali ogłoszeni na Konferencji Interact IAB Europe 25 maja w Madrycie.

Wśród nagrodzonych znalazła się agencja Publicis Worldwide Poland i Fundacja K.I.D.S. ze złotą statuetką w kategorii Influencer Marketing.

Bartek Jeglejewski, creative group head i Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer Publicis Worldwide Poland oraz Anna Lubowska, przewodnicząca jury Mixx Awards Europe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Poland dla Fundacji K.I.D.S. Celem Fundacji jest wspieranie działań na rzecz wdrażania innowacji w szpitalach dziecięcych w Polsce. Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia.

W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które, dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oprócz Publicis Worldwide Poland w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Złoto na MIXX Awards Europe to już kolejna międzynarodowa nagroda, którą zdobył projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie”. Kampania otrzymała już brąz w Cresta – International Advertising Awards, 3 brązy z Caples Awards, nominację w The Andy’s oraz w konkursach polskich takich jak: MIXX Awards – Best in show, 2 złota, srebro i wyróżnienie; KTR –  Charity of the Year,  2 złote i 2 srebrne miecze; INNOVATION – 2 srebra; KREATURA – 2 Nagrody główne i wyróżnienie. „Najmłodszy Headhunter na świecie” jest najczęściej nagradzaną kampanią non profit w Polsce w ostatnim roku.