Monika Duch, Art Director. Przez ostatnie 2 i pół roku pracowała w TBWA na podobnym stanowisku, do którego przeszła z San Markos. Współpracowała z takimi markami jak Durex, Smirnoff Black, Manufaktura oraz organizacją pozarządową WWF. Monika jest absolwentką malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Michał Zaczek, Copywriter. Do Change Integrated trafił z agencji Brain, gdzie pracował 4 lata. Wcześniej związany był z AdFabriką. Współtworzył kampanie m.in. dla ING Banku, Lotto, HBO, Ernst&Young oraz Mennicy Polskiej. Ukończył studia polonistyczne i dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz Szkołę Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024