Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

The North Face zachęca kobiety do wędrówek i treningów na ich własnych zasadach

Partnerstwo The North Face z kobietami takimi jak profesjonalna wspinaczka Caroline Ciavaldini, modelka i aktywistka Shareefa J oraz założycielka The Wanderlust Women, Amira Patel, ma na celu zainspirowanie kobiet na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.
O autorze
1 min czytania 2022-05-27

Kampania Never Stop Exploring obejmie serię prelekcji w największych europejskich miastach, które mają na celu zgromadzenie w jednym miejscu czołowych kobiecych głosów z branży outdoorowej oraz kobiet ze wszystkich środowisk, które chciałyby dowiedzieć się więcej na temat wędrówek i treningu.

Wydarzenia będą odbywać się w czerwcu i lipcu w kilku większych europejskich miastach, dając uczestniczkom szansę porozmawiania i zdobycia wiedzy od inspirujących kobiet z całej Europy. Podczas imprez zorganizowanych w sklepach The North Face, będzie można wysłuchać inspirujących opowieści i praktycznych porad dotyczących outdooru, skorzystać ze wskazówek w temacie doboru odpowiedniego sprzętu i sposobu jego używania, a także wykorzystać zniżki na zakup produktów, które przydadzą się podczas eksploracji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenia odbędą się w czerwcu i lipcu:

  • Orefici Store, Mediolan – 16 czerwca
  • The North Face Store, Hamburg – 22 czerwca
  • The North Face Store, Regents Street, London – 30 czerwca
  • The North Face Store, Chamonix – 8 lipca

Kampania rozpoczyna się wraz z wprowadzeniem kolekcji Active Trail wykonanej z tkanin pochodzących z recyklingu przy zachowaniu świetnych parametrów technicznych. Całość składa się z rozmiarów standardowych i plus size. W nowej serii znalazła się m.in. kurtka Windy Peak Anorak w technologii WindWill™.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W trakcie kampanii pojawią się jeszcze dwie kolekcje: Mountain Athletics, w której wykorzystane zostały elastyczne i odporne tkaniny, zaprojektowane z myślą o treningu, oraz Athletic Outdoor, która pojawi się pod koniec czerwca, z materiałami odprowadzającymi wilgoć w cieplejsze dni.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się