Trzecia edycja Gaming Marketing Days już 1-2 czerwca. Wśród tematów m.in. metaverse

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Trzecia edycja Gaming Marketing Days już 1-2 czerwca. Wśród tematów m.in. metaverse

Zbliża się trzecia edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję Gameset (Grupa LTTM). Thiago Stelle z Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano i Tom Elton z Pernod Ricard (Ballantine’s) – to tylko wybrani prelegenci, którzy za darmo podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Nie zabraknie niezwykle popularnego w ostatnich miesiącach tematu metaverse, który w swoich prelekcjach poruszą Stan Georgiev z Ready Player MeHendrik Menz z Anzu.io oraz Piotr Bombol z Gameset. Podczas konferencji uczestnicy poznają także ciekawe dane dotyczące znaczenia influencerów gamingowych dzięki prelekcji Michaela Heiny z YouGov. Inspirujące case studies aktywacji marek nieendemicznych usłyszmy natomiast w prelekcji Thiago Stelle z Kraft Heinz, który opowie o kampanii The Hidden Spots zrealizowanej w grze Call of Duty oraz przedstawicieli Pernod Ricard (Ballantine’s), którzy opowiedzą o współpracy z tytułem Borderlands i specjalnej butelce napoju inspirowanej grą.

Po raz pierwszy na żywo usłyszeć będzie można natomiast o kampanii polskiej marki budowalanej ERBUD, która w świat graczy i fanów esportu weszła przebojem i zgarnęła najważniejsze branżowe nagrody (IAB MIXX Awards Europe, IAB MIXX Awards Poland, Złote Spinacze), o której opowiedzą Marcin Kasprzak ERBUD i Anna Rezner z Gamesetu.

Nie zabraknie tematów związanych z esportem – Miłosz Szyński z G2 Esports podzieli się wskazówkami dotyczącymi tego, jak nawiązywać efektywne współprace na linii marka-organizacja esportowa, a Iryna Chuhai z WePlay opowie o organizacji i promocji turniejów.

Tematy związane z kształtującymi branżę trendami poruszą Wiktoria Wójcik z inStreamly, której prelekcja dotyczyć będzie przyszłości livestreamingu, oraz Marcin Klimek z Exploded View, który opowie o V-tuberach. Dodatkowo, podczas konferencji odbędzie się rozmowa z Kamilem Koszem, Media Team Lead w CD PROJEKT RED na temat kampanii gry Cyberpunk 2077 „Night City zmienia wszystkich”, która zdobyła srebrne Effie.

Gaming Marketing Days odbędzie się w formie online. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Wydarzenie poprowadzi Tomasz „TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Partnerami wydarzenia są inStreamlyEffie Poland oraz VR/AR Association.

Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingdays.co

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij