Netflix nie zwalnia tempa w promocji czwartej części serialu „Stranger Things”. Po uruchomieniu aplikacji „Mind-Ordering” we współpracy z Domino’s Pizza czy przygotowaniu wirtualnego koncertu z Doritos, przyszedł czas na kampanię OOH.
Mieszkańcy rejonu Shoreditch w Londynie w minionym tygodniu mogli zauważyć tajemnicze reklamy rodem z lat 80. Billboardy promowały jednak fikcyjne marki takie jak Hawkins Power Light czy nieistniejącą firmę zegarów. Co ciekawe, na jednej z reklam widniał nawet numer telefonu. Po wykonaniu połączenia zainteresowani mogli usłyszeć jedynie dziwaczny głos tajemniczej postaci.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wśród promocyjnych materiałów znalazła się także reklama zapraszająca do Surfer Boy Pizza. Po kilku dniach w centrum plakatu pojawiły się charakterystyczne pęknięcia i macki, dobrze znane wszystkim miłośnikom „Stranger Things”.
Przy plakacie, który zaczął przypominać portal prowadzący do Drugiej Strony, pojawiali się nawet mężczyźni w skafandrach, aby zabezpieczać tajemniczy obiekt.
fot. Twitter.com/Netflix UK & Ireland
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W dniu premiery czwartej części serialu fani otrzymali kolejną wskazówkę. Udając się pod adres studia nagrań The White Rabbit w Shoreditch, mogli przekroczyć portal, aby dotrzeć do przestrzeni w klimacie „Stranger Things”.
W pop-upie Surfer Boy Pizza na uczestników zabawy czekały atrakcje oraz świeża pizza inspirowana wyglądem serialowego Demogorgona.
Grab a slice of the Upside Down from now until Sunday at Dereham Place in Shoreditch! pic.twitter.com/5tcE58IjFB
PS
Fani „Stranger Things” w Polsce również mieli okazję uczestniczyć w kampanii promującej nową część serialu. Na murach Wawelu pojawiła się spektakularna projekcja, która w metaforyczny sposób zaprezentowała ponowne otwarcie portalu do Drugiej Strony.