Wafelkowa Wyprawka i real-time marketing Góralków

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wafelkowa Wyprawka i real-time marketing Góralków

Początek roku szkolnego jest szczególnie często wykorzystywany jako temat kampanii reklamowych i promocyjnych. Marka „Góralki” również postanowiła skorzystać z popularności tego czasu i postawiła na Real-time marketing.

Ze względu na oferowany przez markę produkt – wafelki; uczniowie i osoby młode stanowią duży odsetek ogółu jej klientów. Po raz kolejny producenci „Góralków”, postawili na bardzo prosty przekaz. Akcja „Wafelkowa Wyprawka” była skierowana bezpośrednio do opisywanej grupy odbiorców i przybrała formę konkursu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby wziąć w nim udział, zainteresowani mieli za zadanie przesłać za pomocą aplikacji na Facebooku zdjęcie swojego starego szkolnego plecaka. Obrazek miał być poparty dodatkowo krótkim uzasadnieniem: dlaczego to właśnie do danego uczestnika ma trafić upominek. Pula nagród obejmowała 70 plecaków wypełnionych wafelkami.

Akcja okazała się dużym sukcesem – w ciągu 2 tygodni jej trwania, do organizatorów spłynęło ponad 500 zdjęć. Agencja Eura7 - odpowiadająca za strategię, koncepcję kreatywną i realizacje konkursu, już zapowiada kolejny. Tym razem będzie się on odbywał na innej platformie społecznościowej: Instragramie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij