Kulisy reklamy DRUTEX z Andreą Pirlo, Philippem Lahmem i Jakubem Błaszczykowskim

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kulisy reklamy DRUTEX z Andreą Pirlo, Philippem Lahmem i Jakubem Błaszczykowskim

DRUTEX, największy w Europie producent okien i drzwi, rozpoczął 1 czerwca br. oficjalną kampanię reklamową „ DRUTEX- Wybór Mistrzów“ , która realizowana jest w Polsce, Niemczech i we Włoszech. Punktem centralnym kampanii jest spot reklamowy, którego głównymi bohaterami są ambasadorowie marki DRUTEX.

Pomysł i realizacja spotu zostały powierzone zagranicznym ekspertom z wieloletnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku mediów i reklamy. Za stworzenie scenariusza odpowiedzialny był włoski dyrektor kreatywny, zdobywca 18 Lwów podczas Międzynarodowych Festiwali Reklamy w Cannes  -  Pietro Maestri, zaś MatteoBonifazio reprezentujący międzynarodowy dom produkcyjny Casta Diva Pictures, znany na rynku włoskim i w Europie z realizacji licznych filmów i reklam dla światowych koncernów jak Samsung, Nestlè czy Adidas, zajął się reżyserią spotu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot reklamowy będący wynikiem pracy światowych ekspertów wywołał sporo zamieszania i pozytywnych emocji w branży. DRUTEX jest bowiem pierwszą polską firmą, która zrealizowała film reklamowy z udziałem trzech gwiazd futbolu takiego formatu. Do tej pory stać było na takie działania tylko koncerny globalne.

„Koncepcja spotu jest bardzo prosta: światowej klasy piłkarze różnią się pod względem osobowości, umiejętności, upodobań. To, co ich łączy, to umiejętność precyzyjnego wyboru najwyższej jakości produktów potrzebnych im w codziennym życiu. Niezależnie od tego czy chodzi o komputer, samochód, czy…okno. Jest to możliwe nie tylko dlatego, że są świetnymi piłkarzami, ale również dlatego, że wyróżniają sięodpowiedzialnością i umiejętnością podejmowania właściwych, najlepszych decyzji.”- mówi Pietro Maestri.

Na początku spotu widzimy zabawną rywalizację pomiędzy dwoma Mistrzami w auli szkolnej podczas spotkania z młodymi fanami Philippa Lahma i Andrei Pirlo. W drugiej części filmu reklamowego z kolei pokazani są piłkarze w ich własnych domach wyposażonych w okna DRUTEX. W końcowej scenie obserwujemy Jakuba Błaszczykowskiego kopiącego piłkę ze świetną precyzją do domu Lahma, co nadaje całości lekkiego, zabawnego charakteru, bo rozstrzyga też całą konkurencję.

„Spot ma bardzo jasny, rzeczywisty wymiar i profesjonalne zdjęcia oraz kreację” – dodaje Pietro Maestri opisując 30-sekundowy spot.

Na planie pracowała profesjonalna ekipa i zespół ekspertów, którzy czuwali nad całością projektu zapewniając jednocześnie komfort pracy dla piłkarzy biorących udział w projekcie.

„To ogromna przyjemność współpracować z tak wiarygodnym partnerem, jakim jest firma DRUTEX. Kręcenie spotu było świetnym przeżyciem, atmosfera była doskonała, a całość udało się zrealizować bardzo sprawnie. „Rywalizacja” pomiędzy mną a Philippem Lahmem była naprawdę zabawna, a widownia reagowała entuzjastycznie i z uśmiechem. Dlatego cieszę się, że DRUTEX zaangażował do realizacji spotu profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem i ogromną wiedzą w zakresie tego rodzaju projektów” – mówił Andrea Pirlo podczas kręcenia spotu w Monachium.

Podobnego zdania jest Philipp Lahm, który również wspomina miła atmosferę i chwali komfort pracy:„Mieliśmy dość napięty plan dnia, a mimo tego wszyscy spisaliśmy się na piątkę. Samo spotkanie z pozostałymi ambasadorami marki DRUTEX: Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim było miłym doświadczeniem. Jestem dumny z posiadania tak odpowiedzialnego, profesjonalnego partnera, jakim jest firma DRUTEX.

Spot reklamowy DRUTEX-u został wykorzystany w kampanii on-line, telewizyjnej i prasowej w Polsce, Niemczech i Włoszech.

„Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wiodącej pozycjiDRUTEX-u na rynku międzynarodowym i budowanie rozpoznawalności marki za granicą. Trzeba jednak pamiętać, że to jest proces długofalowy i nie można w tym wypadku iść na skróty. Mamy w swojej drużynie świetnych sportowców, którzy słyną z szybkości i zorientowania na wynik. Jestem pewien, że z taką drużyną z powodzeniem będziemy zdobywać zaufanie Klientów w kraju i za granicą“- mówi Leszek Gierszewski, DRUTEX S.A.

Poza spotem reklamowym powstał również film zza kulisprzedstawiający historię kręcenia spotu, współpracy z piłkarzami, budowy scenografii, a więc wszystkiego, czego nie pokazane zostało w filmie reklamowym – 30 i 15 sek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij