PayU świętuje 20-te urodziny i organizuje konkurs dla fanów zakupów internetowych

O autorze
2 min czytania 2022-06-06

W czerwcu 2002 roku wykonana została pierwsza płatność za pośrednictwem systemu PayU. Od tamtego czasu e-zakupy i e-płatności przeszły długą drogę, aby stać się dziś rozwiązaniami, z których powszechnie korzysta większość Polaków. W tym roku PayU, pionier płatności internetowych w Polsce, obchodzi 20. urodziny i z tej okazji organizuje konkurs dla fanów zakupów online. Do wygrania, przez cały czerwiec, jest 20 voucherów zakupowych o wartości 1 000 zł każdy. Każde zgłoszenie przyczynia się także do posadzenia lasu.

Rynek płatności internetowych ewoluuje wraz z rozwojem e-biznesów, postępem cyfryzacji przedsiębiorstw i wzrostem kompetencji cyfrowych konsumentów. Regularnie wdrażane są nowe rozwiązania, które sprzyjają łatwości wykonywania zakupów online. Konsumenci oczekują w jednym czasie szybkich płatności mobilnych, połączenia światów online i offline, portfeli cyfrowych, którymi mogą zapłacić zarówno w sklepie stacjonarnym, jak w Internecie, a także wykazują duże przywiązanie do szybkich przelewów bankowych i płatności kartowych. Coraz popularniejsze stają się również płatności ratalne, odroczone oraz cykliczne. PayU odpowiada na wszystkie tego typu potrzeby sprzedawców i kupujących i rozwija rynek płatniczy w Polsce już od 20 lat, a z okazji jubileuszu zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie.

W konkursie #20LatPayU udział może wziąć każda dorosła osoba, a do wygrania jest 20 voucherów zakupowych o wartości 1 000 zł każdy. Laureaci będą mogli zrobić zakupy w wybranym przez siebie sklepie spośród pięciu, które są partnerami konkursu: eBilet.pl, Hebe, eobuwie.pl, RTV Euro AGD oraz Smyk. Dodatkowo, uczestnicy konkursu przyczynią się do posadzenia drzew. PayU zakupi w ich imieniu łącznie 2 000 sadzonek, które stworzą 2 220 m2 nowego lasu.

– Dwadzieścia lat temu wystartowała nasza pierwsza usługa, a naszym celem było ułatwienie, przyspieszenie, a jednocześnie zwiększenie bezpieczeństwa transakcji zakupowych dokonywanych przez Internet. Dzisiaj dla ponad 22 milionów osób w Polsce kupowanie i płacenie online są codziennością. Jestem dumna, że w trakcie dwóch dekad naszej działalności jako propagator i innowator na rynku płatniczym zdobyliśmy zaufanie tak wielu milionów e-konsumentów oraz zbudowaliśmy solidne partnerstwa z tysiącami klientów biznesowych, wśród których są najwięksi i najbardziej rozpoznawalni gracze w polskim e-handlu – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, prezes PayU. – Zapraszam do świętowania 20-tej rocznicy wykonania pierwszej transakcji przez system PayU razem z nami poprzez udział w konkursie, który przygotowaliśmy dla wszystkich wielbicieli zakupów internetowych – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs zorganizowany przez PayU odbywa się na stronie: 20latpayu.pl. Aby wziąć udział, należy wybrać nagrodę, napisać życzenia urodzinowe dla PayU, a na koniec uzupełnić dane kontaktowe i wysłać zgłoszenie. Uczestnicy konkursu będą mogli także pobrać indywidualny certyfikat potwierdzający posadzenie drzewa. Konkurs trwa do 30 czerwca 2022 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing