Trójka muzyków, którzy w każdym kolejnym spocie zmieniają swój image, wciela się tym razem w góralską kapelę, żeby zaśpiewać o „megałofercie” Providenta. Kampania promuje jednocześnie multikanałowość marki, czyli trzy proste sposoby wzięcia pożyczki: przez telefon, internet i bezpośrednio u doradcy. Spot jest utrzymany w formie videoclipu, w którym elementy tradycyjnego podhalańskiego folkloru mieszają się z nowoczesną stylistyką.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024