TERRITORY

Provident z megałofertą w nowej kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Provident z megałofertą w nowej kampanii

Kolejna odsłona kampanii firmy pożyczkowej Provident toczy się pod hasłem „Mam plan”.

Trójka muzyków, którzy w każdym kolejnym spocie zmieniają swój image, wciela się tym razem w góralską kapelę, żeby zaśpiewać o „megałofercie” Providenta. Kampania promuje jednocześnie multikanałowość marki, czyli trzy proste sposoby wzięcia pożyczki: przez telefon, internet i bezpośrednio u doradcy. Spot jest utrzymany w formie videoclipu, w którym elementy tradycyjnego podhalańskiego folkloru mieszają się z nowoczesną stylistyką.

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet. 

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij