Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Netflix zapowiada kolejne gry mobilne inspirowane serialami

Netflix zapowiada kolejne gry mobilne inspirowane serialami
Oferta gier na Netflix do końca 2022 roku ma powiększyć się o kilkadziesiąt nowych tytułów. Na platformie pojawią się m.in. gry stworzone z myślą o fanach serialu „Dom z papieru” czy „Gambit królowej”.
O autorze
1 min czytania 2022-06-14

fot. YouTube/Netflix

Pierwsza gra mobilna na Netflixie pojawiła się rok temu. Serwis postawił na rozrywkę nawiązującą do jednej ze swoich najpopularniejszych produkcji, czyli serialu „Stranger Things”. Podczas wydarzenia Geeked Week 2022 Netflix potwierdził, że po sukcesie debiutanckiej gry do platformy dołączają kolejne tytuły oparte o największe hity. Według zapowiedzi, do końca 2022 roku użytkownicy otrzymają dostęp do 50 gier mobilnych.

Wśród nowości pojawi się „The Queen’s Gambit Chess” na podstawie serialu „Gambit królowej”. Subskrybenci będą mogli zmierzyć się w szachowym pojedynku z postaciami z serialu lub z innymi użytkownikami. 

Z kolei „The Money Heist” nawiązująca do „Domu z papieru” to gra, która pozwoli na wcielenie się w rolę włamywaczy. Dla fanów reality show „Too hot to handle” Netflix przygotował symulator randkowy dla singli. Oprócz tego Netflix wypuści wiele oryginalnych gier, które nie nawiązują do serialowych hitów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gigant streamingowy zapowiedział również rozrywkę w postaci seriali inspirowanych grami. Przykładowo na podstawie japońskiej gry wideo „Tekken” powstanie zupełnie nowa seria anime.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poszerzanie oferty gier to jeden ze sposobów serwisu na dotarcie do większej liczby odbiorców po niedawnym spadku liczby subskrybentów. Oprócz nowej rozrywki w postaci gier mobilnych, serwis zapowiedział także tańsze pakiety subskrypcyjne z reklamami. Co więcej, Geeked Week stało się także okazją do potwierdzenia kolejnego sezonu serialu „Squid Game”, który przez wiele tygodni był niekwestionowanym numerem 1 na platformie.