Opcom dla NIVEA MEN

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opcom dla NIVEA MEN

Agencja reklamowa Opcom zrealizowała kampanię reklamową dla marki NIVEA MEN.

Kampania „Proste narzędzia do dbania o skórę” rozpoczęła się 4 września i potrwa do początku października.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ma na celu zachęcenie mężczyzn do korzystania z kosmetyków marki NIVEA i traktowania ich, jako coś, co każdy prawdziwy mężczyzna powinien mieć w łazience. Podobnie, jak posiadania prostych narzędzi remontowych, których obecność jest dla mężczyzn czymś oczywistym.

W ramach kampanii agencja stworzyła landing page, grę flash typu crazy machines, kampanię display i konkurs.  Zadanie konkursowe polega na odpowiedzi na pytanie: „Dlaczego narzędzia do dbania o skórę od NIVEA MEN są niezbędne każdemu mężczyźnie?”. Do wygrania są zestawy produktów NIVEA MEN oraz niezbędniki Leatherman Wingman.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij