Opcom dla NIVEA MEN

Agencja reklamowa Opcom zrealizowała kampanię reklamową dla marki NIVEA MEN.
O autorze
0 min czytania 2014-09-04

Kampania „Proste narzędzia do dbania o skórę” rozpoczęła się 4 września i potrwa do początku października.

Kampania ma na celu zachęcenie mężczyzn do korzystania z kosmetyków marki NIVEA i traktowania ich, jako coś, co każdy prawdziwy mężczyzna powinien mieć w łazience. Podobnie, jak posiadania prostych narzędzi remontowych, których obecność jest dla mężczyzn czymś oczywistym.

W ramach kampanii agencja stworzyła landing page, grę flash typu crazy machines, kampanię display i konkurs.  Zadanie konkursowe polega na odpowiedzi na pytanie: „Dlaczego narzędzia do dbania o skórę od NIVEA MEN są niezbędne każdemu mężczyźnie?”. Do wygrania są zestawy produktów NIVEA MEN oraz niezbędniki Leatherman Wingman.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing