W nowej aktywacji marka chce przypomnieć historię ketchupu Włocławek, którego receptura i smak pozostają niezmienne od lat. W związku z tym zachęca fanki i fanów produktu do podzielenia się swoimi wspomnieniami w specjalnie zorganizowanym konkursie w social mediach.
Nagrodą w aktywacji są unikatowe swetry we wzór słoików ketchupu, zaprojektowane przez popularnego influencera i twórcę Włodiego4444.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dobór tej postaci jest nieprzypadkowy, ponieważ jest on jednym z największych fanów ketchupu Włocławek w social mediach.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aktywacja rozpoczęła się 14 czerwca 2022 i potrwa miesiąc.
Za ideę kampanii i formaty ją promujące odpowiada Feeders Agency.