Klarna nad Wisłą zadebiutowała w sierpniu ubiegłego roku i oferuje tu swoje dwie flagowe usługi – „Zapłać za 30 dni” oraz „Zapłać teraz” a także aplikację zakupową „all in one”, pozwalającą użytkownikom dokonywać zakupów we wszystkich polskich sklepach internetowych i finalizować transakcję z wykorzystaniem płatności Klarny.
Osoby obsesyjnie skoncentrowane na jednym zadaniu są zwykle doskonale w tym co robią, nawet jeśli czasem wydają się osobliwe. Takie są właśnie produkty Klarny, które w humorystyczny sposób spersonifikowaliśmy w spotach. W stu procentach sfokusowane na jednym – dostarczeniu klientom najwyższej jakości. „Płatność za 30 dni” jest zawsze w pobliżu, choć trzyma się na dystans, dając kupującemu swobodę zakupów online i zapłaty w najwygodniejszym momencie, bez dodatkowych kosztów – komentuje Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C marketing manager w Klarna Polska, która odpowiada zarealizację kampanii na polskim rynku.
Zobacz również
Szwedzki fintech słynący z nietuzinkowej komunikacji marketingowej swoich usług bankowych i płatniczych, wystartował z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji. W humorystycznych spotach płatność za 30 dni od Klarny została przedstawiona jako przyjaciółka „na odległość”, która trzyma się na dystans, zapewniając swobodę i bezpieczeństwo podczas zakupów. Dzięki niej nie trzeba „zawracać sobie głowy” natychmiastową płatnością – zakupy można zrobić w dowolnym sklepie online i zapłacić za nie po 30 dniach bez odsetek.
Prowadzone działania mają na celu przybliżenie polskim konsumentom marki Klarna oraz oferowanego produktu „Zapłać za 30 dni”, a także edukację klientów w zakresie korzystania z płatności odroczonych i ich zalet.
Klarna jest bankiem, ale komunikujemy się inaczej niż konkurencja, zachowując unikalny styl, który pokochali klienci na całym świecie. Kampania wideo, która właśnie wystartowała w Polsce, doskonale się w niego wpisuje. Pozwala nam w pełni pokazać czym jest nasze słynne „smoooth”, a odbiorcom lepiej zrozumieć wyjątkową osobowości naszej marki. Polskim akcentem w jednym ze spotów jest symbol lat 70. – różowy Fiat 126p, którym podróżuje główna bohaterka – dodaje Agnieszka Jabłońska-Twaróg.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania rozpoczęła się 13 czerwca br. i potrwa do końca miesiąca. 30- i 15-sekundowe spoty w dwóch wersjach są emitowane w TVN i Polsacie. Działania online objęły komunikację w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram) oraz premium display w ogólnopolskich portalach internetowych. Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotu odpowiada Klarna, a za zakup mediów dom mediowy Mediacom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing