Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Shopee i InPost nawiązują partnerstwo strategiczne

InPost i Shopee zdecydowały o rozszerzeniu dotychczasowej współpracy i, wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom i oczekiwaniom kupujących online, nawiązały partnerstwo strategiczne. Teraz zakupy z Shopee dostarczy kurier lub będzie można odebrać je w Paczkomacie InPost.
O autorze
2 min czytania 2022-06-23

InPost jest jednym z kluczowych i zaufanych partnerów logistycznych dla  Shopee. Dlatego firmy zdecydowały się na zawarcie partnerstwa strategicznego. Dla Shopee jest to kolejny strategiczny krok w zapewnieniu użytkownikom satysfakcji z zakupów na każdym etapie, od momentu znalezienia produktów na  platformie, do dostarczenia ich do wybranego przez kupującego punktu. Bliska współpraca z InPostem gwarantuje wysoką jakość usług oraz wygodę dostawy do wybranego punktu za darmo bądź w atrakcyjnej cenie, w krótkim czasie. Firmy współpracują również w zakresie tworzenia nowych rozwiązań logistycznych, aby dawać kupującym jeszcze większy wybór opcji, które będą dopasowane do ich indywidualnych oczekiwań.

Dostawy do naszych Paczkomatów są najczęściej wybieraną formą dostawy przez klientów e-commerce w Polsce. Cieszymy się, że do tego grona dołaczają klienci Shopee. Paczkomaty zwiększyły wydajność usług logistycznych, a o ich  sukcesie zadecydowała też szybkość dostaw – aż 98% przesyłek dostarczanych jest już następnego dnia po nadaniu! Wierzymy, że gwarantowana jakość dostaw InPost będzie wyjątkową ofertą dla  naszych wspólnych odbiorców – mówi Dagmara Brzezińska, wiceprezes zarządu InPost ds. sprzedaży.

Jednym z takich rozwiązań jest wprowadzenie przez InPost tzw. ekonomicznej dostawy, obecnie dostępnej wyłącznie dla użytkowników Shopee. Jest  ona  skierowana do tych klientów, którzy chcą oszczędzić na dostawie i  akceptują nieco dłuższy czas dostarczenia przesyłki.

Przy nawiązaniu współpracy z InPostem niezmiernie istotna była również misja firmy, zgodnie z którą działa ona na rzecz zmniejszenia swojego śladu węglowego. Według danych InPost, dostawy do Paczkomatów są najbardziej ekologiczną formą dystrybucji przesyłek – pozwalają obniżyć emisję CO2 nawet o 75%, w porównaniu do poziomu emisji przy indywidualnych dostawach do  domów. InPost i Shopee zamierzają współpracować nie tylko pod kątem ścisłej integracji Paczkomatów z systemem logistycznym platformy, ale  również w zakresie szukania nowych sposobów na wywarcie pozytywnego  wpływu w obszarze zrównoważonej logistyki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bezpieczeństwo i wygoda zakupów to kluczowe kwestie dla Shopee. Oprócz rozbudowy i stałego monitorowania sieci partnerów logistycznych, na platformie dostępnych jest wiele funkcji zabezpieczających interesy kupujących. Należy do  nich między innymi Gwarancja Shopee, która wstrzymuje płatności dla  sprzedawców do momentu, gdy użytkownik potwierdzi, że otrzymał produkt sprawny i w dobrym stanie. Gwarancją tą objęte są wszystkie produkty dostępne na platformie.

W Shopee dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym użytkownikom wygodne i bezproblemowe zakupy. Cieszę się, że możemy zacieśnić naszą współpracę z InPostem, który jest wiodącym na polskim rynku dostawcą usług logistycznych i naszym zaufanym partnerem od początku działalności w Polsce. Dzięki temu będziemy mogli sprostać rosnącym potrzebom naszych użytkowników. Oznacza to zapewnienie kupującym niezawodnych opcji przesyłki za darmo lub w przystępnych cenach, a także pomoc sprzedawcom w  szybkiej i skutecznej wysyłce. Cieszymy się na jeszcze bliższą współpracę z  InPostem przy kolejnych inicjatywach i wspólne wprowadzanie innowacji, które zapewnią naszym użytkownikom jeszcze większą wygodę i wyższą jakość usług – deklaruje Ian Ho, head of Shopee Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wraz z nawiązanym partnerstwem strategicznego firmy planują również współpracę w zakresie wspólnych akcji marketingowych i promocji.Rozpoczyna je start kampanii Shopee „7.7 Wakacyjna wyprzedaż”.  Nowi użytkownicy, którzy podczas pierwszych zakupów wybiorą dostawę przez InPost, mogą skorzystać ze specjalnego vouchera na 15 zł. Po potwierdzeniu otrzymania przesyłki dostaną również dodatkowo 500 Monet Shopee na konto użytkownika.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się